کد خبر: 24489 A

پیشنهاد وسوسه‌انگیز شهرام ناظری برای استادیوم آزادی

پیشنهاد وسوسه‌انگیز شهرام ناظری برای استادیوم آزادی

شهرام ناظری گفت: استادیوم صد هزار نفری آزادی را در اختیار ما بگذارند تا با همراهی گروه‌های موسیقی دیگر، شب‌های متعددی به شکل رایگان برای مردم کنسرت برگزار کنیم

ایران آرت: شهرام ناظری نیز به جمع خوانندگانی پیوست که علاقه‌مند به اجرای رایگان برای مردم است. او در گفت‌وگویی با ایسنا درباره اجرای کنسرت خیابانی می‌گوید: اگر این موضوع برای سرپوش نهادن بر مشکلات دیگر نباشد و اگر به شکل جدی مجوز بدهند، با وجود اینکه دورنمای چندان درستی از اجرای کنسرت خیابانی ندارم، بدون شرط چنین کنسرتی را برگزار می‌کنم.

او با تاکید ادامه می‌دهد: البته امیدوار هستم برای این کار مدام ما را در رفت ‌و آمد قرار ندهند تا وارد ماه محرم شویم و دیگر نتوانیم اجرایی داشته باشیم.

ناظری با بیان اینکه پیشنهاد دیگری نیز در این زمینه دارد، می‌گوید: استادیوم صدهزار نفری آزادی را در اختیار ما بگذارند تا با همراهی گروه‌های موسیقی دیگر، شب‌های متعددی به شکل رایگان برای مردم کنسرت برگزار کنیم.

همایون شجریان اولین خواننده‌ای بود که اعلام کرد در صورتی که مشکل مجوز وجود نداشته باشد بدون هیچ انتفاعی اقدام به برگزاری کنسرت خیابانی می‌کند. تصمیم شجریان با استقبال خانه موسیقی، شورای شهر و شهرداری تهرانروبرو شد. دفتر موسیقی وزارت ارشاد نیز با انتشار متنی، تاکید کرد که برای صدور سریع مجوز کنسرت‌های رایگان در حمایت از مردم همکاری می‌کند. در ادامه چند خواننده دیگر نیز برای اجرای کنسرت رایگان خیابانی اعلام آمادگی کردند.

 

شهرام ناظری همایون شجریان کنسرت خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین