کد خبر: 24460 A

واکنش متفاوت حمید فرخ‌نژاد به کیهان / عکس

واکنش متفاوت حمید فرخ‌نژاد به کیهان / عکس

حمید فرخ‌نژاد از مخاطبانش خواست که نظرشان را در مورد عملکرد این روزنامه بگویند تا مسئولان کیهان به حس مردم نسبت به خودشان پی ببرند.

ایران آرت: حمید فرخ‌نژاد به شکل متفاوتی به یادداشت امروز روزنامه کیهان علیه خودش واکنش نشان داد.

به گزارش ایران آرت، کیهان در یادداشتی در مورد فرخ‌نژاد نوشت: دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی از فردی که خودش هم تکلیف خودش را می‌داند و این از پست‌هایش در فضای مجازی کاملا واضح است، بعید به نظر نمی‌رسد. آقای فرخ نژاد! تلاش نکنید از خودتان چهره‌ای مهربان و مردم دوست ارائه کنید، همکارانتان خاطرات جذابی از شما دارند، به‌خصوص از تخصص شما در شکستن دست و بازو. علاوه‌بر این‌ها آقای فرخ نژاد! درباره عکس دوستانه‌تان با یکی از اختلاسگرها چه توضیحی دارید؟"

فرخ‌نژاد در پاسخ به کیهان از مخاطبانش خواسته که نظرشان را در مورد این روزنامه بگویند و از مسئولان این روزنامه هم خواسته نظرات را دقیق بخوانند تا به حس مردم نسبت به خودشان پی ببرند.

Capture

بیش از 5 هزار کامنت در یک ساعت ابتدایی برای پست فرخ‌نژاد ثبت شده که عموماً نظرهای منفی کاربران نسبت به عملکرد و موضع‌گیری‌های روزنامه کیهان است.

این در حالی‌ است که هفته گذشته روزنامه کیهان در یادداشتی تند به لیلا حاتمی حمله کرد و او را با عنوان "دختر زری خوشکام" معرفی کرد که با اعتراضات فراوانی از سوی مردم و جامعه هنری همراه شد. 

روزنامه کیهان حمید فرخ نژاد
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    <b>من تا به حال هیچ کسی را ندیدم که روزنامه کیهان را بخرد درست بر عکس روزنامه سلام که گیر هیچکس نمی آمد .درش گل گرفته شود خیلی بهتر است چون با هزینه گل کار تمام می شود و اینقدر هزینه روی دست مردم نمی گذارد .</b>

    • ناشناس

      <b>شما جز تفکر خودت کسی رو نمی بینی
      تخصصی ترین و ایران دوست ترین روزنامه ایران کیهان است
      بعدم معلومه طرفدارهای به شخصیت متناسب با نظر اون شخصیت موضع‌گیری دارن</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین