کد خبر: 24403 A

ادامه حواشی کارگردان جنجالی / خودش رفت، فیلمنامه‌‌اش ماند

ادامه حواشی کارگردان جنجالی / خودش رفت، فیلمنامه‌‌اش ماند

جیمز گان کارگردان فیلم "نگهبانان کهکشان 3" بود که ماه قبل به خاطر توییت‌های جنجالی‌اش اخراج شد.

ایران آرت: پس از انتشار شایعاتی مبنی بر تغییرات اساسی یا کنار گذاشتن فیلمنامه فیلم "نگهبانان کهکشان نسخه ۳" که توسط جیمز گان نوشته شده بود، وب‌سایت هالیوود ریپورتر گزارش داده که شرکت والت دیزنی در نظر دارد از این فیلمنامه برای ساخت قسمت سوم فیلم "نگهبانان کهکشان" استفاده کند. 

پس از اخراج جیمز گان از کارگردانی این فیلم، بازیگران فیلم نگهبانان کهکشان از گان به طور گسترد حمایت کردند.  دیو باتیستا، بازیگر نقش درکس ویرانگر، به‌تازگی تهدید کرده است که اگر مارول از فیلمنامه جیمز گان در فیلم "نگهبانان کهکشان 3" استفاده نکند، از فیلم جدا خواهد شد. 

زومجی نوشت: از زمان اخراج گان، تعداد زیادی از استودیوهای دیگر از جمله برادران وارنر به همکاری با گان ابراز علاقه کرده‌اند، اما تا مشخص شدن تکلیف قرارداد گان با دیزنی، نمی‌توانند با او قرارداد همکاری امضا کنند.

مذاکرات جدایی مسالمت آمیز بین گان و دیزنی همچنان ادامه دارد و طبق گفته یک منبع نزدیک به دیزنی، با توجه به اینکه دیزنی یک طرفه قرارداد را لغو کرده، باید ۱۰ میلیون دلار یا بیشتر به گان پرداخت کند. پس از اینکه او رسما با دیزنی قطع ارتباط کرد، می‌تواند روی پروژه‌های جدیدی کار کند.

با این حال، امکان ادامه همکاری گان در دنیای سینمایی مارول نیز همچنان وجود دارد. هالیوود ریپورتر می‌گوید که گان همچنان ممکن است دوباره کارگردانی فیلم "نگهبانان کهکشان 3" را بر عهده بگیرد و فیلمنامه و کار او در دو فیلم گذشته توسط دیزنی ستایش شده است.

گفته می‌شود امکان حضور گان در یک یا چندین پروژه دیگر دنیای سینمایی مارول به‌عنوان کارگردان، نویسنده یا تهیه کننده همچنان وجود دارد.

نگهبانان کهکشان جیمز گان نگهبانان کهکشان 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین