کد خبر: 24351 A

رکورد تاریخی رضا عطاران و جواد عزتی

رکورد تاریخی رضا عطاران و جواد عزتی

فیلم سینمایی «هزارپا» با بازی رضا عطاران و جواد عزتی توانست عنوان پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را کسب کند.

ایران آرت: فیلم سینمایی «هزارپا» ساخته ابوالحسن داوودی پس از چهار هفته اکران در سینماهای کشور توانست با عبور از مرز فروش 21 میلیارد تومانی رسما عنوان پرفروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را از آن خود کند.

به گزارش خبرآنلاین، پیش از این فیلم سینمایی «نهنگ عنبر 2» به کارگردانی سامان مقدم با فروش بیش از 20 میلیارد تومانی این عنوان را در اختیار داشت و پس از آن هم فیلم سینمایی «آینه بغل» ساخته منوچهر هادی دیگر فیلم سینمای ایران بود که توانسته بود فروش بیش از 20 میلیارد را تجربه کند.

از نکات جالب توجه این سه فیلم پرفروش سینمای ایران می توان به ترکیب بازیگرانشان اشاره کرد، رضا عطاران و جواد عزتی دو بازیگری هستند که پیش از همکاری در «هزارپا» به ترتیب با فیلم‌های «نهنگ عنبر» و «آینه بغل» توانسته بودند عنوان پرفروش ترین ها را از آن خود کنند و حال به صورت مشترک در یک فیلم سینمایی درخشیده اند و توانستند خود را به عنوان بازیگران مخاطب پسندی که گیشه را برای فیلم ها تضمین می کنند معرفی کنند.

مضمون کمدی هر سه فیلم پرفروش سینمای ایران نشان دهنده این است که مخاطبان سینما همچنان با آثار کمدی ارتباط بیشتری برقرار کرده و چنین آثاری به سلیقه و نظرشان آشناتر است.

رضا عطاران جواد عزتی هزارپا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین