کد خبر: 24251 A

"تئوری بیگ بنگ" ادامه پیدا می‌کند؟

"تئوری بیگ بنگ" ادامه پیدا می‌کند؟

"تئوری بیگ بنگ" یکی از سریال‌های محبوب و پرتماشاگر است که با کنار هم قرار دادن تضادها توانسته به خوبی خودش را مطرح کند.

ایران آرت: اگر سریال Big Bang Theory را ندیده باشید حتما اسم آن را شنیده‌اید. سریالی که در آن 4 جوان نابغه که با هم زندگی می‌کنند و علایق عجیب‌وغریبی دارند با مشکلاتی در زندگی روزمره خود و با برخورد با انسان‌های با بهره هوشی پایین مواجه می‌شوند که نتیجه آن می‌شود صحنه‌ها و لحظات خنده‌دار.

حدود 2 ماه دیگر فصل 12 این سریال طولانی پخش می‌شود اما سوالی که ذهن طرفداران این سریال را مشغول کرده این است که آیا این فصل آخرین فصل "تئوری بیگ بنگ" است؟

به گزارش سایت جی‌اس‌ام، کلی کال مدیر شبکه CBS، روز یکشنبه در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره سرانجام این سریال گفته: "ما باور نداریم که این فصل آخرین فصل این سریال باشد. ما مشغول مذاکرات مقدماتی با کمپانی برادران وارنرز هستیم تا این سریال اینجا خاتمه پیدا نکند."

"تئوری بیگ بنگ" توسط چاک لور و بیل پرادی ساخته شده است و پاییز قرار است فصل دوازدهم آن پخش شود. سال گذشته قرارداد جدیدی با بازیگران اصلی این سریال بسته شد و گفته می‌شود که از دستمزد 5 بازیگر اصلی فیلم نفری 100 هزار دلار کم شد تا تهیه کنندگان بتوانند دستمزد دو بازیگر جدید را افزایش دهند.

با وجود اینکه انتشار فصل سیزده بسیار محتمل است اما هنوز کمپانی برادران وارنر هیچ اظهار نظری در این مورد نکرده و علاوه بر این حدود 6 ماه پیش یکی از ستارگان اصلی یعنی جانی گالکی گفته: "تنها بحث در مورد این سریال خاتمه یافتن آن است که ما آن روز بسیار ناراحت خواهیم بود اما فکر می‌کنم در این نقطه هرکسی از اعضای تیم تولید کننده عقیده دارند بعد از 12 فصل دیگر زمانی مناسبی است که به خانه برگردیم و خانواده خودمان را ببینیم."

هالیوود سریال تئوری بیگ بنگ
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین