کد خبر: 24226 A

شهرام ناظری: با کنسرت خیابانی مشکلات مردم حل نمی‌شود

شهرام ناظری: با کنسرت خیابانی مشکلات مردم حل نمی‌شود

شهرام ناظری اعتقاد دارد که هر حرکتی که بتواند مردم را خوشحال کند مثبت است اما آیا با برگزاری کنسرت‌های خیابانی وضعیت معیشتی مردم بهبود می‌یابد؟

ایران آرت: شهرام ناظری نیز مانند بسیاری از هنرمندان دیگر حوزه موسیقی به برگزاری کنسرت‌های خیابانی واکنش نشان داد. 

شهرام ناظری خواننده برجسته کشورمان در گفت‌وگو با اعتمادآنلاین، در واکنش به درخواست برای برگزاری کنسرت‌های خیابانی از سوی برخی خوانندگان گفت: «به شخصه با هر رویداد و اتفاقی که باعث خوشحالی مردم شود موافق هستم. اما سئوال من این است که آیا با برگزاری این کنسرت‌ها در خیابان مشکلات مردم حل می‌شود. آیا می‌توانیم با برگزاری چنین مراسمی حال مردم را خوب کنیم؟ من امیدوارم این اتفاق خوب رخ دهد.»

ناظری ادامه داد: «البته پیش قدم نخواهم شد. پیشنهاد می‌دهم جوانان این کار را شروع کنند اگر جواب داد و عملی بود ما هم در فرصت مناسب در خدمت مردم خواهیم بود.»

وی افزود: «سوال دیگر من این است که این مراسم در کدام مناطق شهر تهران عملی است؟ یا اینکه اگر این اتفاق رخ دهد یورو و دلار ارزان می‌شود؟ من مخالف نیستم اما سعی می‌کنم که کمی با دقت بیشتری به موضوع نگاه کنم. اما امیدوارم بهترین اتفاق رخ دهد.»

به گزارش ایران آرت، پیشنهاد برگزاری کنسرت خیابانی را برای اولین بار همایون شجریان مطرح کرد که در روزهای اخیر پیگیر این موضوع بوده و به نظر می‌رسد شرایط برای اجرای رایگان همایون فراهم شود. خوانندگان دیگری نظیر حمید هیراد، امیرعباس گلاب، فرزاد فرزین و بابک جهانبخش نیز اعلام آمادگی کردند که کنسرت خیابانی برگزار کنند. سیروان خسروی نیز به این چالش پیوسته بود که بعد نظرش را تغییر داد و گفت کنسرت خیابانی در حال حاضر کاری عبث و بیهوده است.

شهرام ناظری همایون شجریان کنسرت خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین