کد خبر: 24177 A

زانیار خسروی همه کنسرت‌هایش را لغو کرد / حمله تند به هیراد

زانیار خسروی همه کنسرت‌هایش را لغو کرد / حمله تند به هیراد

خواننده پاپ اجراهایش در شهرهای بوشهر، اصفهان، شیراز و رشت را لغو کرد.

ایران آرت: زانیار خسروی با پیروی از اقدام برادرش سیروان، همه کنسرت‌های آتی خود را لغو کرد و دلیلش را شرایط نامناسب روحی‌اش به خاطر مشکلات اقتصادی جامعه اعلام کرد. 

به گزارش ایران آرت، این خواننده پستی منتشر کرد و ضمن انتقاد از وضعیت اقتصادی کشور و با اعتراض به ماجرای اجرای پلی‌بک حمید هیراد، اعلام کرد که کنسرت‌های آتی خود را لغو کرده است.

زانیار ویدئویی از وعده‌های رئیس‌جمهوری کشور را منتشر کرد و نوشت: کدوم از این حرفهایى که تو فیلم هست رو انجام دادین؟ کدومش حتى به واقعیت نزدیک بوده؟ پس چرا مشکل ارز به این شدت وجود داره؟ چرا این همه فقر و بیکارى وجود داره؟ چرا با هیچ اختلاسگر و هیچکدوم از موسسات مالى اى که پول مردم رو تو روز روشن خوردن برخورد نشده؟ و هزاران چراى دیگه؟

این خواننده در ادامه به ماجرای اجرای غیر زنده حمید هیراد اشاره کرد و نوشت: انگار این قضیه دیگه تو فرهنگ ما اپیدمى شده. خواننده اى که به این وضوح اشتباه مى کنه و در واقع مردم رو گول میزنه اول میگه فراموش کنین چى شد، فرداش انکار مى کنه قضیه رو، پس فرداش مردمو به چالش دعوت مى کنه و در نهایت از مردم دلگیر و طلبکار میشه، محصول همین طرز تفکر و برخورد مسئولینه.

زانیار در پایان نوشت: شرایطى که الان توش هستیم نیاز به هیچ توضیحى نداره. با احترام به مردم عزیز بوشهر که بلیت کنسرتمو تهیه کردن ،خواستم از این طریق اعلام کنم که کنسرتهاى آتى خودم در بوشهر، اصفهان، شیراز، رشت و شهرهاى دیگه رو مجبورم کنسل کنم چون واقعا در شرایط روحى مناسبى نیستم. از شما مردم عزیز تشکر می کنم که دوست داشتین در کنار هم باشیم، ولى عذرخواهى مى کنم از همتون چون واقعا در حال حاضر به هیچ وجه در توانم نیست. دوستتون دارم.

Untitled

زانیار خسروی سیروان خسروی کنسرت خیابانی
نظرات خوانندگان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین