کد خبر: 24159 A

غرامت ۲۰۰ میلیون تومانی خواننده پاپ

غرامت ۲۰۰ میلیون تومانی خواننده پاپ

سیروان خسروی خسارت 200 میلیون تومانی لغو خودخواسته کنسرتش پرداخت کرد.

ایران آرت: پس از آن‌که سیروان خسروی 12 سانس کنسرتش در برج میلاد را لغو کرد، اعلام کرد که برای این اقدامش حاضر شده غرامت 150 میلیون تومانی بپردازد که اکنون مدیر ارتباطات برج میلاد می‌گوید این خواننده مبلغی بیش از آن‌چه که عنوان کرده را پرداخته است.

به گزارش ایران آرت، سیروان خسروی اولین خواننده‌ای بود که کنسرتش را به خاطر مشکلات معیشتی مردم لغو کرد. این خواننده درباره دلیل لغو کنسرتش گفت: "این کار را با با این دیدگاه انجام دادم که در این شرایط بد اقتصادى، پدرى به دلیل نداشتن قدرت خرید بلیت شرمنده خانواده‌اش نشود." او در روزهای اخیر اعلام کرد که حاضر است برای مردم کنسرت رایگان خیابانی برگزار کند که روز گذشته حرفش را پس گرفت و گفت: "کنسرت خیابانی (حتی رایگان) در شرایط فعلی کار عبث و بیهوده‌ای است"

اما در حالی‌که شائباتی درباره لغو کنسرت سیروان خسروی مطرح شده بود، لیدا دانشی مدیر ارتباطات و بین‌الملل برج میلاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: همه‌ی سالن‌ها و به تبع سالن‌های برج میلاد از قاعده‌هایی پیروی می‌کنند. در مرکز همایش‌های برج میلاد در ازای رزرو سانس‌ها مبلغی پرداخت می‌شود که رزرو آن روز محسوب می‌شود. سیروان خسروی هم این کار را کرده است. این خواننده شش روز را در تقویم ثبت کرده و ما هم این روزها را برای کنسرت‌های ایشان اعلام کرده‌ایم.

وی افزود: برای رزرو شش روز از تاریخ‌های مرکز همایش‌های برج میلاد حدود 200 میلیون تومان باید پرداخت شود که آقای خسروی هم این رقم را پرداخت کرده است. حال نکته اینجاست که اگر کسی برنامه‌اش را خودش لغو کند، پول رزرو سالن به او بازگردانده نمی‌شود.

مدیر ارتباطات برج میلاد گفت: ما تا آغاز ماه محرم هیچ تاریخ خالی در مرکز همایش‌های برج میلاد نداریم و همه‌ی روزها از پیش رزرو شده است. این مسئله برنامه‌ها را الزام‌آور می‌کند.

سیروان خسروی کنسرت خیابانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین