کد خبر: 24130 A

افشای یک تقلب بزرگ توسط دو بازیگر مشهور

افشای یک تقلب بزرگ توسط دو بازیگر مشهور

بن افلک و مت دیمون با همکاری هم فیلمی درباره تقلبی که در مک دونالد روی داد، می‌سازند.

ایران آرت: کمپانی فاکس قصد دارد ماجرایی از بازی مونوپولی مک دونالد را در قالب فیلمی با کارگردانی بن افلک و بازی مت دیمون جلوی دوربین ببرد.

این استودیو موفق شد تا حقوق یک داستان واقعی جنایی نوشته جف مایش را به دست بیاورد. این مطلب به تازگی در «دیلی بیست» منتشر شده بود و درباره جزییات این ماجراست که چطور یک پلیس سابق به نام جرومی پل جیکوبسون در بازی مونوپولی مک دونالد در سال ۲۰۰۱ کلک زد و از این طریق میلیون‌ها دلار بلند کرد.

دیمون و افلک در کمپانی پرل‌استریت خود این فیلم را تولید می‌کنند.

تیم نویسندگی «ددپول» متشکل از پل ورنیک و رت ریِس نیز برای نوشتن فیلمنامه این فیلم استخدام شده‌اند.

به گزارش مهر،  ماجرا از آنجا شروع می‌شود که مردی به نام مایکل هوور ادعا کرد یک میلیون دلار جایزه بزرگ مونوپولی مک دونالد را به دست آورده است و یک گروه فیلمبرداری به خانه او در رودآیلند اعزام می‌شوند تا از وی و موفقیتش فیلمبرداری کنند اما آنها به تدریج متوجه تقلب او می‌شوند. در واقع دو تکنسین پشت دوربین از سوی مک دونالد برای ضبط موفقیت وی اعزام نشده‌ بودند بلکه آنها ماموران اف‌بی‌آی بودند که به موفقیت وی مشکوک بودند و در نهایت متوجه شدند وی بخشی از یک کلاهبرداری خیلی بزرگ‌تر است که جیکوبسون در راس آن است.

افلک اکنون در حال بازی در فیلم تریلر سیاسی «آخرین چیزی که او می‌خواست» است که دی ریِس آن را کارگردانی می‌کند.

دیمون نیز در نقش یک طراح اتومبیل به نام کارول شلبی در فیلم «فورد در برابر فراری» برای کمپانی فاکس در حال بازی کردن است.

بازی مونوپولی یک بازی طولانی مدت است که از سوی رستوران‌های مک دونالد برای تشویق مشتریانش ایجاد شد و آنها با تکمیل کردن قطعات این بازی شانس بردن یک میلیون دلار را به دست می‌آورند.

بن افلک ددپول مت دیمون مک دونالد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین