کد خبر: 24053 A

کارگردان جنجالی برمی‌گردد / حمایت همه‌جانبه بازیگران اصلی

کارگردان جنجالی برمی‌گردد / حمایت همه‌جانبه بازیگران اصلی

احتمال بازگشت دوباره کارگردان جنجالی به فیلم "نگهبانان کهکشان" بالا رفت.

ایران آرت: ماه گذشته شرکت والت دیزنی پس از انتشار توییت‌های قدیمی جیمز گان، کارگردان دو قسمت فیلم "نگهبانان کهکشان" تصمیم به اخراج او از سمت کارگردانی فیلم "نگهبانان کهکشان نسخه ۳" گرفت که این تنها آغاز یک جنجال بزرگ و پر حاشیه بود.

زومجی نوشت: پس از انتشار واکنش‌های مثبت و منفی زیاد و حمایت اکثر طرفداران دنیای سینمایی مارول به‌همراه حمایت برخی از کارگردان و بازیگران هالیوود از گان و در نهایت جمع آوری هزاران امضا برای استخدام دوباره او، به‌تازگی بازیگران اصلی فیلم نامه‌ای مشترک نوشته و زیر آن را امضا و منتشر کرده‌اند که در این نام سر گشاده حمایت کامل خود از جیمز گان برای بازگشت دوباره او به روی صندلی کارگردانی قسمت سوم این مجموعه را اعلام کرده‌اند.

بنابراین جیمز گان ممکن است بار دیگر کارگردانی فیلم را بر عهده بگیرد. به نقل از ورایتی، منابع نزدیک گفته‌اند که تلاش‌های اخیر به‌خصوص نامه‌ای که به‌تازگی منتشر شده، باعث ایجاد یک احساس روبه‌رشد برای بازگشت گان به صندلی کارگردانی این فیلم شده است و در حال حضر مارول استودیو و دیزنی برنامه انتخاب یک جانشین برای گان را تا به امروز آغاز نکرده‌اند که این موضوع باعث شده تا صحبت برای بازگشت گان جدی‌تر از گذشته شود. 

ورایتی در ادامه خاطر نشان کرد که فیلمبرداری و تولید فیلم "نگهبانان کهکشان 3" قرار است از اوایل سال آینده میلادی آغاز شود که این موضوع بدان معنا است که آن‌ها باید خیلی زود کارگردان جدید این فیلم را انتخاب و معرفی کنند؛ به خصوص اینکه فیلمنامه فیلم هنوز کامل نشده و باید روی آن کار شود.

نگهبانان کهکشان جیمز گان نگهبانان کهکشان 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین