کد خبر: 23998 A

فاز دوم هتل آتلانتیس دبی / عکس‌ها

فاز دوم هتل آتلانتیس دبی / عکس‌ها

پروسه طراحی دومین هتل آتلانتیس دبی آغاز شد که این مجموعه را به نماد قابل توجهی برای دبی تبدیل خواهد کرد.

ایران آرت: طراحی فاز دوم هتل سلطنتی آتلانتیس دبی به منظور تقویت فضاهای اقامتی و توریستی بوده است. هتل آتلانتیس یکی از بزرگترین برندهای مهمان نوازی در دنیا به شمار می رود که هتل های زیادی را در بهترین نقاط توریستی دنیا ساخته که از معماری جسورانه ای برخوردار می باشند. گروه معماری KPF با طراحی دومین ساختمان این هتل در پروسه فاز دوم خود، یک فضای اقاقمتی بی نظیر را ارائه کرده است. 

به گزارش آرل، با توجه به موفقیت تجاری و بازخوردهای مثبت اولین هتل آتلانتیک در دبی، پروسه طراحی دومین هتل از این مجموعه آغاز شد که این مجموعه را به نماد قابل توجهی برای دبی تبدیل خواهد کرد. طراحی گسترده نمای هتل در کنار خط ساحلی خلیج فارس و انعکاس آن بر روی دریا، شیوه منحصربه فردی از طراحی هتل را به نمایش گذاشته است. حجم هتل شامل فضاهای پر و خالی متعددی است که بافت ارگانیک را با هتل ادغام نموده است. این فضاهای خالی به تراس ها، نشیمن و استخرها با سایزهای متفاوت تبدیل شده تا چشم انداز هتل را برای مهمانان گسترش دهد. 

طراحی تلفیقی فضاهای خصوصی و عمومی به واسطه تعبیه تراس های متعدد در ظاهر بصری هتل تاثیر بسزایی داشته و فضاهای خصوصی را خنثی نموده تا تعامل مهمانان با هم و اقلیم از داخل هتل آغاز گردد. نمای شیشه ای هتل توسط متریال های پلیمری ساخته شده انعکاس آفتاب به درون اتاق ها کاهش یابد. تراس ها پوشیده از اسپا (چشمه آب گرم) می باشند و به یکدیگر ارتباط دارند. این چشمه ها دروازه ای بزرگ بین ساختمان ها بوده و از کاربری هایی همچون استخر، سالن، کابین و فضای سبز برخوردارند. هتل آتلانتیس دومین فضای اقامتی بزرگ با امکانات لاکچری در مقیاس عظیم به شمار می رود که در خط ساحلی دبی به اجرا خواهد رسید.

Hotel Atlantis (2)

Hotel Atlantis (3)

Hotel Atlantis (7)

Hotel Atlantis (8)

Hotel Atlantis (9)

معماری طراحی هتل سلطنتی آتلانتیس هتل آتلانتیس
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین