کد خبر: 23972 A

پشت پرده زندگی خصوصی ملکه موسیقی راک

پشت پرده زندگی خصوصی ملکه موسیقی راک

جزئیاتی از زندگی خصوصی و هنری خواننده مشهور موسیقی راک روایت می‌شود.

ایران آرت: مستند زندگی جون جت، ستاره مشهور موسیقی راک در روز 28 سپتامبر به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش ایران آرت، جون جت با نام کامل (جون ماری لارکین)، خواننده، ترانه‌سرا، آهنگساز و نوازنده موسیقی هارد راک و پانک راک است که بسیاری او را یکی از برجسته‌ترین موزیسین‌های راک تاریخ می‌دانند.

جون جت در دهه 80 میلادی به شهرت رسید و تا کنون 12 آلبوم منتشر کرده است. او همچنین در بیش از 20 فیلم سینمایی هم نقش‌آفرینی کرده که در برخی از آن‌ها نقش خودش را بازی کرده است. زیبایی جون جت نیز در موفقیتش تأثیرگذار بوده و همه این‌ها باعث شده القابی همچون "ملکه پانک" و "دختر شورشی اصیل" را به او بدهند.

به تازگی فیلم مستندی از زندگی این خواننده با نام "شهرت بد" ساخته شده که از نوجوانی تا به امروز او را در بر می‌گیرد و بخش‌های ناگفته‌ای از زندگی خصوصی و هنری جت را روایت می‌کند.

تریلر این فیلم مستند با دیالوگی از یک پسر شروع می‌شود که می‌گوید:"دخترها راک اند رول بازی نمی‌کنند". این دیالوگ نشان می‌دهد که مستند "شهرت بد" در مورد نگاه جنسیتی به زنان راک‌استار است و می‌خواهد نشان بدهد که جون جت به عنوان یک زن راک‌استار چگونه توانست به یک موزیسین جهانی تبدیل شود.

در مستند "شهرت بد" که براساس یکی از معروف‌ترین آهنگ‌های جت ساخته شده، اشخاص سرشناسی از جمله کتلین هانا، بیلی جو آرمسترانگ، ایگی پاپ و مایلی سایرس درباره جون جت صحبت می‌کنند.

کوین کرسلیک این مستند را کارگردانی کرده است. 

موسیقی راک راک استار جون جت
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین