کد خبر: 23956 A

سه سریال پرطرفدار تمدید شد

سه سریال پرطرفدار تمدید شد

سریال "بهتره با سال تماس بگیرید" تا فصل پنجم ادامه پیدا می‌کند.

ایران آرت: شبکه تلویزیونی ای ام سی از ادامه یافتن سه سریال پرطرفدار «بهتره با سال تماس بگیرید»، «از مردگان متحرک بترسید» و «مک مافیا» خبر داده است. دو سریال نخست با فصل پنجم از راه می‌رسند و آخری با تولید فصل دوم ادامه می‌یابد.

به گزارش آی سینما، خبر تمدید «بهتره با سال تماس بگیرید» در حالی منتشر شده که پخش فصل چهارم این سریال از هفته آینده (ششم اوت) آغاز می‌شود. محصول شبکه ای ام سی به عنوان مقدمه سریال «برکینگ بد» با بازی باب اودنکرک، جاناتان بنکس، ریا سیهورن، پاتریک فابیان، مایکل ماندو و جانکارلو اسپوزیتو مقابل دوربین رفته است.

وینس گیلیگان خالق سریال تحسین‌شده «برکینگ بد» به عنوان تهیه‌کننده اجرایی و سازنده در تولید این پیش‌درآمد تلویزیونی مشارکت داشته است. «بهتره با سال تماس بگیرید» تولید مشترک استودیوی سونی پیکچرز و ای ام سی استودیوز است. از زمانی که پخش این سریال آغاز شده، 23 نامزدی جایزه امی و همچنین سه نامزدی جوایز گلدن گلوب را در رشته‌های مختلف از آن خود کرده است.

از سوی دیگر، سریال «از مردگان متحرک بترسید» همزمان با آغاز نیمه دوم فصل چهارم تمدید شده است.  سریال «مک مافیا» ساخته حسین امینی و جیمز واتکینز نیز با الهام از رمان پرفروش میشا گلنی به همین نام تهیه و تولید شده است. این سریال روایتگر مافیای دنیای تجارت است که رو به گسترش در سراسر دنیاست. علاوه بر شبکه ای ام سی، شبکه بی بی سی و کوبا پیکچرز هم در تولید این سریال مشارکت داشته‌اند. حق پخش بین‌المللی «مک مافیا» متعلق به بی بی سی است.

از مردگان متحرک بترسید بهتره با سال تماس بگیرید مک مافیا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین