کد خبر: 23901 A

پرونده تجاوز بازیگر مشهور بسته شد

پرونده تجاوز بازیگر مشهور بسته شد

در دادگاه به اتهام آزار جنسی علیه اد وست‌ویک رسیدگی شد و این بازیگر مجرم شناخته نشد.

ایران آرت: دادگاه اتهامات وارده به اد وست‌ویک مربوط به آزار جنسی یک بازیگر زن را رد کرد.

به گزارش ایران آرت، چند ماه پس از طرح ادعا کریستینا کوهن در مورد این‌که مورد آزار جنسی اد وست‌ویک قرار گرفته است، روز گذشته دادگاه به شکایت مربوطه رسیدگی کرد و اد وست‌ویک رأی داد.

کریستیا کوهن در ماه نوامبر گفته بود که 3 سال قبل توسط اد وست‌ویک مورد تجاوز قرار گرفته است.

اد وست‌ویک همواره مسئله تعرض به کوهن را رد کرده و گفته تا کنون همچین کاری را انجام نداده است. نکته جالب این است که وست‌ویک هر گونه آشنایی با کوهن را هم تکذیب کرده است.

گرچه وست‌ویک از سوی دادگاه مجرم شناخته نشد اما شایعات مربوط به تجاوز او به کوهن باعث خدچه‌دار شدن چهره هنری این بازیگر مشهور شد.

در نوامبر 2017 شبکه بی‌بی‌سی پس از مطلع شدن از اخبار مربوط به وست‌ویک، این بازیگر را از ایفای نقش اصلی سریال "آزمون بی‌گناهی" کنار گذاشت.

در روزهای گذشته برخی از بازیگران مرد نسبت به کمپین #metoo ابراز نگرانی کرده‌اند چون معتقدند این کمپین باعث شده برخی از زنان ادعاهایی را مطرح کنند که حقیقت ندارد.

چندی پیش هنری کویل در مصاحبه با مجله GQ گفت پس از تشکیل کمپین #metoo دیگر هرگز به خودش اجازه نداده به هیچ زنی احساس پیدا کند چون نگران است که پیشنهادش را مطرح کند و بعد به آزار جنسی متهم شود.

کویل گفته با تشکیل این کمپین، مردها یا نباید از زن‌ها درخواست مبنی بر دوستی و ازدواج داشته باشند و یا اگر چنین درخواستی را مطرح می‌کنند، پس از این‌که جواب رد شنیدند، باید خیلی "بزدلانه" از معشوقه‌شان بگذرند چون در صورت اصرار کردن معلوم نیست که به چه مسائلی متهم می‌شوند.

اد وستویک اد وست ویک کریستینا کوهن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین