کد خبر: 23895 A

بازیگر فقید در قسمت جدید جنگ ستارگان!

بازیگر فقید در قسمت جدید جنگ ستارگان!

لوکاس فیلم اعلام کرد کری فیشر بازیگر درگذشته مجموعه فیلم‌های "جنگ ستارگان" در قسمت جدید این فیلم در سال آینده حضو خواهد داشت.

ایران آرت: طرفداران فیلم‌های «جنگ ستارگان» یک بار دیگر  این فرصت را خواهند داشت تا با «کری فیشر» بازیگر سه گانه اصلی این مجموعه که در سال ۲۰۱۶ درگذشت در قسمت جدید این فیلم خداحافطی کنند. 

به گزارش ایسنا، «جی.جی آبرامز» کارگردان نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در بیانیه‌ای اعلام کرد در این فیلم از صحنه‌های فیلمبرداری شده و استفاده نشده از «کری فیشر» در قسمت هشتم این فیلم استفاده خواهد شد و این اطمینان را داد  که از تکنیک‌های «CGI» (تصاویر کامپیوتری) برای خلق شخصیت وی استفاده نخواهد شد. 

«کری فیشر» بازیگر آمریکایی که بیشتر برای بازی در نقش «پرنسس لیا» در سه‌گانه اصلی «جنگ ستارگان» شناخته می‌شد، اواخر سال ۲۰۱۶ درگذشت. وی اولین بار در سال ۱۹۷۵ در فیلم کمدی «شامپو» در کنار بازیگرانی چون «وارن بیتی»، «جولی کریستی» و «گلدی هاون» مقابل دوربین رفت و دو سال بعد توسط «جورج لوکاس» برای بازی در فیلم‌های «جنگ ستارگان» در نقش «پرنسس لیا» و در کنار «هریسون فورد» انتخاب شد و در سه گانه اصلی این مجموعه فیلم محبوب مقابل دوربین رفت. وی در سال ۲۰۱۵ باز هم نقش «پرنسس لیا» را در «جنگ ستارگان: نیروها برمی‌خیزد» بر عهده گرفته بود. 

نهمین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان» در تاریخ ۲۰ سپتامبر ۲۰۱۹ اکران خواهد شد. 

کری فیشر جنگ ستارگان جنگ ستارگان 9 جی.جی آبرامز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین