کد خبر: 23884 A

تمدید یک سریال موفق / تکلیف رابطه پنهانی مشخص می‌شود

تمدید یک سریال موفق / تکلیف رابطه پنهانی مشخص می‌شود

پرونده سریال "رابطه پنهانی" در فصل پنجم بسته می‌شود.

ایران آرت: شبکه شوتایم از تولید فصل پنجم و پایانی سریال موفق «رابطه پنهانی» (The Affair) خبر داده است. پخش فصل چهارم این درام تلویزیونی پرطرفدار از 17 ژوئن آغاز شده است و 19 اوت (28 مرداد) آخرین قسمت آن روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش آی سینما، مدیر شبکه شوتایم نوشته، سارا تریم خالق و سازنده این سریال پربیننده از همان ابتدا داستانش را در قالب پنج فصل پیش‌بینی کرده بود. خط داستانی سریال تاثیرات عاطفی و روانی رابطه‌ای پنهانی را به تصویر می‌کشد که به از هم پاشیدن دو زندگی مشترک می‌انجامد و جنایتی را رقم می‌زند که باعث بازگشت آدم‌های داستان به یکدیگر می‌شود.

فصل چهارم «رابطه پنهانی» چهار شخصیتی اصلی داستان شامل نوآه (دومینیک وست)، هلن (مارا تیرنی)، الیسن (روث ویلسن) و کول (جاشوآ جکسن) را در مدارهای خودشان نشان می‌دهد که مدام در حال دورتر شدن از یکدیگرند. هر کدام از شخصیت‌ها درگیر رابطه‌ای جدید شده‌اند و ناچارند تصمیم بگیرند آمادگی و قصد دارند که گذشته‌شان را پشت سر بگذارند یا نه.

محصول شبکه شوتایم از همان ابتدا با اقبال گسترده روبرو شد و از وقتی روی آنتن رفته سه جایزه گلدن گلوب را برای سازندگانش به ارمغان آورده است، از جمله جایزه بهترین سریال درام 2015 و جایزه بهترین بازیگر زن سریال درام برای روث ویلسن. تیرنی هم در سال 2016 در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل زن موفق به کسب نامزدی جایزه امی شد.

هنوز تاریخ دقیق پخش فصل پایانی این سریال اعلام نشده اما احتمال می‌رود مانند چهار فصل گذشته، زمانی در فصل تابستان روی آنتن برود.

دومینیک وست رابطه پنهانی شبکه شوتایم مارا تیرنی روث ویلسن جاشوآ جکسن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین