کد خبر: 23857 A

ماجرای عجیب یک فیلم در ونیز

ماجرای عجیب یک فیلم در ونیز

اثر جدید برادران کوئن از سریال به فیلم سینمایی تبدیل شد.

ایران آرت: مدتی پیش اعلام شد که برادران کوئن سریالی ۶ قسمتی به نام The Ballad of Buster Scruggs خواهند ساخت و قرار است آن را از طریق نتفلیکس منتشر کنند. اما اکنون خبر رسیده که جول و ایتن کوئن تصمیم گرفته‌اند تا تازه‌ترین اثرشان را به شکل یک فیلم بلند مدت روانه جشنواره فیلم ونیز امسال نمایند.

به گزارش فوت و فن، گفته می‌شود که فیلم ساختاری بخش بخش دارد؛ هم‌چنین انتظار می‌رود که مشترکان نتفلیکس تا پایان سال میلادی جاری قادر به دیدن آن باشند. این اثر قرار است به سینماها هم بیاید تا امکان نامزد شدن در مراسم اسکار را هم داشته باشد. جول و ایتن کوئن که هر دو برنده‌ی جایزه اسکار هستند، در مورد تازه‌ترین اثرشان بیانه‌ای مشترک منتشر کرده‌اند:

«ما همیشه عاشق فیلم‌های چندقسمتی بوده‌ایم؛ به خصوص آن فیلم‌هایی که در ایتالیای دهه ۶۰ و توسط کارگردانان مختلف در یک ژانر ساخته می‌شدند. ما چندین داستان وسترن نوشته بودیم و برای زنده کردن آن‌ها دنبال بهترین کارگردان‌ها بودیم. موافقت این دو کارگردان بزرگ برای ساخت این اثر برای ما اقبالی خوش بود.»

 تیم بلیک نلسون، زوئی کازان، لیام نیسون و تام ویتس از بازیگران این فیلم هستند. The Ballad of Buster Scruggs اولین فیلم دیجیتالی برداران کوئن محسوب می‌شود. این اثر قرار است در جشنواره فیلم ونیز امسال که از چهارشنبه ۷ شهریور شروع به کار خواهد کرد، نیز به نمایش گذاشته شود.

برادران کوئن جشنواره فیلم ونیز
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین