کد خبر: 23548 A

جنجال ادامه‌دار داور ایرانی از آغوش زن برزیلی تا خانم ایرانی!

ایران‌آرت: علیرضا فغانی، داور ایرانی حاضر در جام جهانی 2018 روسیه، پس از دست دادن با یک زن، دچار حاشیه شد و حالا هم رفتار صمیمانه او با خواهر همسرش، انتقاداتی را برانگیخته است.

به گزارش ایران آرت در تازه ترین واکنش، جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم رشت در مجلس از علیرضا فغانی، داور ایرانی و نماینده ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ انتقاد کرده است. 

جعفرزاده: رفتار فغانی مغایر با ارزش‌های نظام است

او نوشته:

رفتار‌های مغایر با ارزش‌های نظام و انقلاب از سوی ♦️داور ایرانی (آقای فغانی) ♦️از جمله در خصوص در آغوش کشیدن داور زن برزیلی در روسیه و همچنین خانمی که با ایشان نسبت فامیلی داشته در فرودگاه ایران که در هر صورت نامحرم بودند قابلیت دفاع نداشته و مذموم بوده و هست .

وزارت ورزش و جوانان می‌بایست این موضوع را به کلیه ورزشکاران و داوران و مربیان و هر آن کس که با نام ایران اسلامی در میادین و عرصه‌های بین المللی حضور می‌یابد تفهیم نماید که شرط حضور و نمایندگی از سوی ایران، پاسداری از ارزش‌های انقلاب و خون بهای بالغ بر دویست و سی هزار شهید است و اگر به هر دلیل امکان رعایت اصول اولیه انقلاب برایشان مقدور نیست حق نمایندگی از سوی ایران عزیز اسلامی را ندارند و نیازی به تهدید خروج از کشور نیست.

ایثارگران و خاندان معظم شهدا اصرار دارند پرچم پر افتخار سه رنگ اسلامی ایران در دست کسانی قرار گیرد که تحت هیج شرایطی راه شهدا را فراموش نخواهند کرد و پایبند به اصول و مبانی نظام مقدس اسلامی هستند.

 

iranart

 

 

 

مجلس شورای اسلامی علیرضا فغانی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    <b>وای بر سر مردمانی که مشکلشان اینجور مسائله</b>

  • محمدرضا
    پاسخ

    <b>واي به حال ما كه قانونگذار به جاي اينكه به فكر مردم و اقتصاد و معيشت مردم باشد به دنبال حاشيه است .</b>

  • سعید
    پاسخ

    با سلام
    کار ایشان غلط بوده اما رسانه ای کردن آن بدتر است و بهتر بود به دور از جنجال به نامبرده تذکر داده میشد و در صورت تکرار مجازات می گردید.

  • غیرایرانی
    پاسخ

    <b> دفعه ی بعد از طرف یه کشور دیگه برو سوت بزن تا به این روزا دچار نشی! تازه فهمیدم چرا در بعضی رشته ها، داورا هویت ایرانی خودشون رو مخفی نگه می دارن و نورپایین میان و میرن!</b>

  • رضا
    پاسخ

    <b>وقتی رئیس جمهورمان رفت و مادر هوگوچاوز رو بغل کرد کسی نگفت ارزشها خدشه دار شد!!کسی هم نگفت که ایشان حق نمایندگی ایران عزیز را ندارد!!حق نمایندگی را کسانی ندارند که عرضه ی کنترل و حل کردن مشکلات مملکت را ندارند و اسم خود را نماینده گذاشته اند.ساده ترین کار در کشور فعلا کنترل رفتار های اجتماعی دیگران است که در کشور دهها نهاد و بنیاد در حال این کار هستند .نمایندگاه محترم مجلس بهتر است به رتق وفتق امور اصلی مملکت بپردازند.</b>

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین