کد خبر: 23264 A

رپر معروف مجاز شد

رپر معروف مجاز شد

قرار است دنیای موسیقی در ماه‌های آتی با شنیدن خبر دریافت مجوز آرمین ٢afm شوکه شود.

ایران آرت: تا کنون هیچ رپری در ایران مجوز فعالیت نگرفته است. یاسر بختیاری چند بار تا مرز گرفتن مجوز رفت و حتی قرار بود تیتراژ فیلم "بارکد" را هم بخواند ولی در نهایت این اتفاق نیفتاد. پیش از این در ایران آرت خواندید که این خواننده در سریال جدید شبکه نمایش خانگی با نام "رقص روی شیشه" حضور خواهد داشت که باید ببینیم این اتفاق می‌افتاد یا خیر. اما در این حال روزنامه شهروند خبری را با تیتر "یک خواننده دیگر مجاز شد" کار کرده که منظورش آرمین زارعی (آرمین ٢afm) است.

شهروند نوشت: قرار است دنیای موسیقی در ماه‌های آتی با شنیدن خبر دریافت مجوز آرمین ٢afm شوکه شود. این خبر داغ را از «شهروند»  داشته باشید تا برویم سراغ بقیه داستان.

این روزها کسانی که در مجامع هنری رفت‌وآمدی دارند، با دیدن آرمین زارعی یا همان آرمین ٢afm  خودمان در کنار محسن رجب‌پور یاد یک داستان تکراری می‌افتند که همواره به یک شکل اجرا شده و آن چیزی نیست مگر آمدن آن خواننده از زیرزمین به روی زمین. روندی که در آغازش چند وقتی خواننده گم‌وگور می‌شود و از حجم فعالیت‌هایش می‌کاهد. بعد کم‌کم او را در مجامع رسمی می‌بینیم و یا در خیریه‌ها تا حضورش در مجامع رسمی عادی شود. در آخر هم به‌یک‌باره می‌بینیم اثر جدید او به شکل رسمی منتشر شده. به‌نظر می‌رسد آرمین ٢afm در حال طی کردن این روند است.

روند تبدیل خواننده زیرزمینی به خواننده مجاز روندی مبهم است و فقط از تهیه‌کنندگان معدودی برمی‌آید. محسن رجب‌پور درباره این روند به «شهروند» می‌گوید: روند پیچیده و دشواری نیست و با توجه به چهره‌ای که می‌خواهد مجوز بگیرد می‌تواند آسان هم باشد. رجب‌پور درباره استعلام‌های ارگان‌های گوناگون فرهنگی و امنیتی نیز می‌گوید: ما تنها طرف حسابمان وزارت ارشاد است. یعنی از الف تا ی ماجرا را با ارشاد طرفیم و حالا اگر در این میان استعلام هم نیاز باشد، این را خود ارشاد می‌گیرد. رجب‌پور درباره زمان روند مجوز گرفتن نیز می‌گوید: این روند مشخصی که باید طی شود، در موارد گوناگون با توجه به فعالیت‌هایی که آن شخص در گذشته انجام داده، ممکن است با دشواری‌هایی مواجه شود و همین است که کار یکی را زودتر و دیگری را دیرتر به نتیجه می‌رساند.

طبق روندی که رجب‌پور ترسیم می‌کند؛ به‌نظر می‌رسد آرمین ٢afm از آنهایی باشد که کارش ممکن است با گرفت‌وگیرهایی همراه باشد. به هر حال او یکی از شناخته‌شده‌ترین‌های موسیقی زیرزمینی بوده و برای رسمی شدن قطعا موانعی پیش رو دارد. محسن رجب‌پور اما در این مورد به هیچ پرسشی پاسخ نمی‌دهد: «درباره آرمین ٢afm یا هیچ شخص دیگری تا نهادهای رسمی خبری در این زمینه نداده‌اند چیزی نمی‌گویم.»

-آیا پیگیر کارهای مجوز گرفتن ایشان هستید یا نه؟

-حتی به این نیز پاسخی ندارم که بدهم.

زمان، پاسخ همه سوالات را خواهد داد. منتظر می‌مانیم.

موسیقی رپ آرمین زارعی رپر معروف آرمین 2afm
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین