کد خبر: 23248 A

گزارش روزنامه اسپانیایی درباره فیلم تازه‌ای که زوج ایرانی در آن بازی می‌کنند

تجارت لیلا حاتمی در جنوب اسپانیا

تجارت لیلا حاتمی در جنوب اسپانیا

این روزنامه چاپ ایالت آندالوسیا نوشت: لیلا حاتمی در داخل و هم در خارج از ایران شهرت دارد و یک ستاره واقعی بین‌المللی محسوب می‌شود

ایران‌آرت: لیلا حاتمی و همسرش علی مصفا، قرار است در فیلم جدید علیرضا رئیسیان ایفای نقش کنند و جالب این‌که روزنامه‌ای اسپانیایی این خبر را منتشر کرده است.

به گزارش ایران‌آرت، روزنامه «دیاریو سور» از آغاز فیلمبرداری فیلم «مرد تنها» ساخته علیرضا رئیسیان با بازیگری لیلا حاتمی» و علی مصفا در جنوب اسپانیا خبر داده است. این روزنامه چاپ ایالت آندالوسیا نوشت: لیلا حاتمی در داخل و هم در خارج از ایران شهرت دارد و یک ستاره واقعی بین‌المللی محسوب می‌شود. 

این روزنامه افزود: بازیگر نقش اول فیلم «جدایی نادر از سیمین» در سال 2011 در جشنواره بین‌المللی فیلم برلین جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد. این فیلم که ساخته اصغر فرهادی کارگردان مشهور ایران است، جایزه اسکار بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان ۲۰۱۲ را هم از آن خود کرد.

آن‌طور که این روزنامه نوشته، حاتمی در فیلم «مرد تنها» به همراه همسر خود علی مصفا ایفای نقش می کند. او در این فیلم نقش زنی را دارد که برای تجارت به اسپانیا سفر کرده و در این سفر روند زندگی‌اش تغییر می‌کند.

 

 

iranart

 

لیلا حاتمی علی مصفا علیرضا رئیسیان فیلم مرد تنها
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین