کد خبر: 23201 A

زنی با چاقویی در سر / تلاش برای پیدا کردن ارتباط / عکس

زنی با چاقویی در سر / تلاش برای پیدا کردن ارتباط / عکس

نمایشگاه کولاژ طلا رنجبران با موضوع آزاد در گالری هور برپا است.

ایران‌آرت: نمایشگاه کلاژهای طلا رنجبران در گالری هور برپاست. این هنرمند درباره آثار خود به ایران‌آرت گفت: این مجموعه بدون عنوان است و شامل آثاری است که در فاصله سال‌های ۹۵ تا ۹۷ خلق کرده‌ام. آثار در مجموعه ۱۹ اثر است که سوژه آنها کاملا آزاد است و سعی کردم راحت به خلق اثر هنری بپردازم.

وی افزود: قصد نداشتم پیام زنانه‌ای بدهم اما طبیعی است چون زن هستم ناخودآگاه از فرم‌ها و فیگورهای زنانه استفاده می‌کنم. کفش و لباس زنانه یا حتی سنگ و بال پروانه می‌تواند ماهیت زنانه داشته باشد و به کلیت اثر القا شود.

طلا رنجبران

رنجبران گفت: برای این نمایشگاه از کولاژ عکس استفاده کردم اما به صورت محدود از نخ و ابزار دیگر هم بهره بردم.

او گفت: روش کارم به شکلی بود که ایده آنی که توی ذهنم به وجود می‌آمد را با استفاده از این تکه‌ها اجرا می‌کردم. درواقع همان لحظه که ایده به ذهنم می‌رسد آن را اجرا می‌کنم.

این هنرمند گفت: نمی‌خواستم عکس ماهیت خود را به مخاطب نشان دهد زیرا مخاطب نباید محدود می‌شد. به عنوان هنرمند قصد هدایت مخاطب خود به سمت و سویی را ندارم. فقط قرار است مفاهیم شخصی که در ناخودآگاهم وجود دارد را به مخاطب منتقل کنم.

او گفت: برای این نمایشگاه استیتمنت بسیار کوتاهی نوشتم که در آن گفته شده «باور دارم که ارتباط مفهومی بین همه اجزای دور و بر ما وجود دارد. این مجموعه تلاش من برای پیدا کردن آن ارتباط‌ها است.»

طلا رنجبران

نمایشگاه کلاژهای طلا رنجبران 8 تا 29 تیرماه در گالری هور برگزار می‌شود. این گالری در خیابان مطهری، خیابان میرزای شیرازی شمالی، کوچه نعیمی، شماره 12 قرار دارد.

 

گالری هور طلا رنجبران
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین