کد خبر: 23124 A

دختران قاف در تهران

دختران قاف در تهران

نمایشگاه نقاشی‌های نجوا عرفانی با عنوان «از دختران قاف» روز جمعه ۲۲ تیرماه در گالری ساربان افتتاح می‌شود.

ایران آرت: نمایشگاه نقاشی‌های نجوا عرفانی با عنوان «از دختران قاف» روز جمعه ۲۲ تیرماه در گالری ساربان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه شامل مجموعه اصلیِ "از دختران قاف" که با تکنیک اکریلیک روی بوم خلق شده و چند مجموعه‌ی دیگر طراحی با مداد و ترکیب مواد است.

نجوا عرفانی تا امروز بیش از ۷۰ نمایشگاه گروهی و ۳ نمایشگاه انفرادی در پرونده کاری‌اش دارد. زروان روح‌بخشان کیوریتور «از دختران قاف» در استیتمنتِ این نمایشگاه نوشته: "اسطوره‌ها می‌گویند قاف بلندترین و دورترین کوه جهان است و کسی را بدان راه نیست؛ گرداگرد جهان را گرفته و اعظم آن در آب است و خورشید از پس آن برمی‌آید و هر کوه دیگر در زمین از رگ آن است... اما "از دختران قاف" نجوا عرفانی خوانشی دیگر است؛ گویی زنانگی چیره شده است و پریان ساکن قاف در قالب دختران و زنان با صلابت تاریخ در جای جای این کره‌ی خاکی تکثیر شده و پیامی به حق را به شیوایی بیان کرده‌اند."

«از دختران قاف» از جمعه ۲۲ تیر تا دوشنبه ۱مرداد ماه ۹۷ در گالری ساربان برپا خواهد بود. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه همه‌روزه به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت 16 تا 20 به خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک 130 مراجعه کنند.

 

گالری ساربان نجوا عرفانی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین