کد خبر: 23077 A

سکوت خانم بازیگر درباره اتهامات جنسی اسپیسی شکست

سکوت خانم بازیگر درباره اتهامات جنسی اسپیسی شکست

بازیگر نقش مقابل کوین اسپیسی در "خانه پوشالی" می‌گوید از رفتارهای جنسی کوین اسپیسی با خبر نبوده است.

ایران آرت: رابین رایت همبازی کِوین اسپِیسی در سریال «خانه پوشالی» سکوت خود را در مورد این هنرپیشه که مورد اتهامات متعدد جنسی قرار گرفته، شکست.

رابین رایت گفت که او و همبازی‌اش «کِوین اسپِیسی» شناختی از هم نداشتند. وی در مصاحبه با «ساوانا گوتری» از شبکه ان‌بی‌سی گفت: «من واقعا کوین اسپیسی را نمی‌شناختم و خارج از محیط کار هیچ‌گونه رابطه‌ای با او نداشتم و حتی هیچ‌گونه اطلاعی از رفتارهای نابجای جنسی او نداشتم. من و کِوین فقط سر صحنه فیلم و لحظه‌ای که کارگردانی می‌گفت اکشن و کات، همدیگر را می‌شناختیم. من واقعا او را نمی‌شناختم فقط می‌دانستم که او هنرپیشه‌ای شگفت‌انگیز است.»

به گزارش فارس، در ماه اکتبر گذشته، «آنتونی رَپ» هنرپیشه فیلم «استار تِرِک: اکتشاف» «کِوین اسپِیسی» را به آزار جنسی زمانی که تنها ۱۴ سال سن داشت، متهم کرد. اسپیسی در آن زمان ۲۶ ساله بود. در جواب این اتهام، اسپیسی «عمیق‌ترین عذرخواهی» خود را در توئیتر اعلام کرد و همچنین خود را به عنوان یک همجنس‌گرا معرفی کرد.

پس از این مورد، چند نفر دیگر از کارکنان و عوامل فیلم «خانه پوشالی» اسپیسی را به تعرض جنسی متهم کردند که متعاقب آن، نت‌فلیکس رسما ارتباط خود را با این هنرپیشه قطع کرد و از آن فیلم کنار گذاشته شد و هشت قسمت فصل نهایی این سریال پربیننده با محوریت کارکتر رابین رایت برنامه‌ریزی شد.

پس از اتهامات جنسی آنتونی رَپ، ۱۵ مرد دیگر اتهامات جنسی خود را علیه اسپیسی اعلام کردند که سه مورد از آنها بلافاصله در قالب پرونده‌ای در اختیار پلیس لندن گذاشته شد. اسپیسی از ماه نوامبر از دید عموم پنهان شده و نماینده او گفته که این هنرپیشه در مرحله‌ای از ارزیابی و درمان به‌سر می برد. البته اسپیسی از طریق وکیلش اتهامات وارده را رد کرده است.

کوین اسپیسی خانه پوشالی رابین رایت آزار جنسی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین