کد خبر: 23058 A

نامزدی جاستین بیبر با مدل 22 ساله / عکس

نامزدی جاستین بیبر با مدل 22 ساله / عکس

ایران آرت: جاستین بیبر پس از جدایی از سلنا گومز بار دیگر رابطه‌اش با هایلی بالدوین را آغاز کرده و آن‌طور که رسانه‌های آمریکایی گزارش داده‌اند، بیبر از این مدل آمریکایی خواستگاری کرده است.

به گزارش ایران آرت، جاستین بیبر و بالدوین که پیش از این هم با یکدیگر ارتباط داشتند، در روزهای گذشته با همدیگر دیده شده‌اند. شاهدان عینی می‌گویند جاستین بیبر در یک رستوران از هایلی بالدوین خواسته با او ازدواج کند.

عکس‌هایی که این دو ستاره آمریکایی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند هم نشان می‌دهد که هر دوی‌شان درست در یک منطقه هستند ولی با این حال خودشان عکسی دو نفره‌ منتشر نکرده‌اند.

بالدوین و بیبر در سال 2015 هم با یکدیگر در ارتباط بودند که البته آن موقع بالدوین رابطه عاشقانه‌اش با بیبر را انکار کرد و گفت جاستین به یک دوست احتیاج دارد که من به همین خاطر در کنارش هستم!

جاستین بیبر هایلی بالدوین
نظرات خوانندگان
  • لیلا بیلبر
    پاسخ

    چی بگم والا مبارکشون باشه ایشالا خوشبخت بشن و اینکه خداکنه واسه ی بیلبراش کارت عروسی بیلبراش هم دعوت کنه واسه عروسی و خداکنه از سلنا بهتر باشه که هر دفعه اشک جاستین رو در نیاره سلنا جاستین رو کشت تو دوستیشون الکی الکی و هر اشکی که جاستین میریخت منم اشکم سرازیر میشد .

  • Bilber
    پاسخ

    OMG Be Ham Miyan Ishala Khoshbakht Shan Rasi Khoda Kone Ma Bilberiya Ra Daavat Kone Beshim Shahed Aghdesh Baby Justin Boos Mobarak

  • ناشناس
    پاسخ

    ILove You Justin Happy Böö§

  • اوا
    پاسخ

    چی بگم اینا ک هر روز بایکی هستن حالا فردا میزنن نامزدی رو بهم زدن اینا اهل زندگی نیستن

  • Beni
    پاسخ

    وااااای خیلی خوشحال شدم وقتی فهمیدم با هیلی ازدواج کرده اون کسی بود که واقعن جاس رو دوست داشت مثل سلنا نبود امیدوارم اینبار تیلورسوییفت توی این رابطه دخالت نکنه و سرش تو کار خودس باشه😑

    • رکسانا

      حرف الکی نزن طرفدار دواتیشه تیلور هستم حرف مفت نزن اون هر کاری کنه درسته

  • صادق
    پاسخ

    انتخاب جاستین حرف نداره

    • سحر

      چرا میگید سلنا اشک جاستین و درآود؟ جاستینم کم بدی نکرد...والا همش با یه دختر بود تا رابطشون قطع میشد با سلنا با یکی دیگه دوست میشد..تیلور چی کار کرده مگه؟

  • لیلا بیلبر
    پاسخ

    مگه بد میگیم خانم سحر وقتی سلنا سبک بود با جاستین که بود با سه تا دیگه پسر هم بود بعدم تا حالا فکر کردیی که عشق جاستین سلنا بود پس چرا با سلنا ازدواج نکرد چرا ؟؟چون خودش میدونه سلنا بدرد نخورع . اینو بیخی تا حالا فکر کردیی چرا سلنا بعد به هم خوردن رابطش سریع جاستین را ول کرد رفت با آستین خخخخ بی خبریی گلم اگه هنوز سلنا رو نشناختی بعدم این هایلی بهترع فرشته هس به جاستین هم میاد دختریی سنگین

  • رکسانا
    پاسخ

    مبارکشون باشه ولی حیف سلنا که با جاستین بود و اصلا به هم نمی خوردند خدا را شکر که جاستین با هایلی رفت

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین