کد خبر: 23013 A

نقش اصلی "جنگ ستارگان 9" مشخص شد

نقش اصلی "جنگ ستارگان 9" مشخص شد

بازیگر سریال "آمریکایی‌ها" به "جنگ ستارگان 9" پیوست.

ایران آرت: کری راسل برای حضور در فیلم «جنگ ستارگان ۹» انتخاب شده است. او به دیگر بازیگران این فیلم یعنی دیزی ریدلی، آدام درایور، جان بویگا و اسکار آیزاک خواهد پیوست. فیلمبرداری این فیلم قرار است پایان ماه جاری آغاز شود.

به گزارش سینما گیمفا، از آن‌جایی که قرار نیست فیلم «جنگ ستارگان ۹» تا دسامبر ۲۰۱۹ اکران شود، اطلاعات زیادی درباره‌ی آن در دسترس نیست. اگرچه مشخص است که این فیلم، سه‌گانه‌ی اخیر «جنگ ستارگان» را کامل خواهد کرد که با فیلم «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» به کارگردانی جی. جی آبرامز در سال ۲۰۱۵ آغاز شد. این سه‌گانه سال گذشته با فیلم «جنگ ستارگان: آخرین جدای» به کارگردانی رایان جانسون ادامه پیدا کرد که واکنش‌های ضدونقیضی را میان مخاطبان برانگیخت. آبرامز برای کارگردانی «جنگ ستارگان ۹» بازمی‌گردد، فیلمی که به تازگی بازیگر جدیدی به آن اضافه شده است.

ورایتی خبر مربوط به راسل را منتشر کرد. در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی این کاراکتر در دست نیست. آبرامز و کمپانی لوکاس‌فیلم قبل از به تفاهم رسیدن با راسل اندکی پیش از تعطیلات چهارم ژوئیه با چندین بازیگر دیگر دیدار کردند. گفته می‌شود که این نقش صحنه‌های پراکشنی خواهد داشت.

راسل تجربه‌ی حضور در فیلم‌های اکشن را دارد و در آثاری نظیر «آمریکایی‌ها» محصول شبکه‌ی فاکس،  «مأموریت غیرممکن ۳» و «طلوع سیاره‌ی میمون‌ها» بازی کرده است. ورایتی پیش‌بینی کرده که آبرامز و کمپانی لوکاس‌فیلم پیش از آغاز فیلمبرداری دو بازیگر دیگر را انتخاب خواهند کرد.

شایعاتی مبنی بر بازگشت ایوان مک‌گرگور و بیلی دی ویلیامز  به این قسمت مطرح شده است. آبرامز مضاف بر کارگردانی «جنگ ستارگان ۹» مشغول کار بر روی فیلمنامه به همراه لارنس کاسدان (Lawrence Kasdan) است. آبرامز زمانی سکان هدایت این فیلم را بر عهده گرفت که کالین ترورو (Colin Trevorrow)، کارگردان اصلی، پروژه را برای اختلاف نظر با کمپانی ترک کرد.

دیزی رایدلی کری راسل آدام درایور جنگ ستارگان جنگ ستارگان 9
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین