کد خبر: 23000 A

همایون ارشادی: درباره کیارستمی دروغ می‌گویند

همایون ارشادی: درباره کیارستمی دروغ می‌گویند

بازیگر "طعم گیلاس" گفت: درباره عباس کیارستمی دروغ می‌گویند و من هم از آن خبر دارم اما به روی خودم نمی‌آورم.

ایران آرت: همایون ارشادی بازیگر فیلم «طعم گیلاس» درباره همکاری با عباس کیارستمی در این فیلم به اعتمادآنلاین گفت : «عباس کیارستمی را خوب نمی‌شناسیم و او را نشناختیم نمی‌دانم هم چرا! «طعم گیلاس» فیلمی بود که با دیدن آن می‌شد کمی به وجود کیارستمی نفوذ کرد هیچ کس به اندازه او انسانیت را به تصویر نکشید.»

وی افزود: «عموما با او که صحبت می کردم متوجه می‌شدم که چیزی را داخل انسان‌ها می‌بیند که سایرین از دیدن آن محروم بودند. قصد ندارم درباره او خاطره خاصی را بیان کنم زیرا من هم می‌شوم شبیه دیگران! بهترین لحظات من با او در فیلم «طعم گیلاس» بود.»

همایون ارشادی ادامه داد:« درباره عباس کیارستمی دروغ می‌گویند و من هم از آن خبر دارم اما به روی خودم نمی‌آورم. هیچ وقت درباره کیارستمی مصاحبه نکرده‌ام. رابطه‌ای که بین من و عباس کیارستمی بود بین خودمان می‌ماند. اگر امروز درباره او صحبت کنم می‌گویند قصد دارد که خودستایی کند. یاد عباس کیارستمی گرامی. حرفی از او نمی زنم تا همیشه در قلب من باقی بماند.»

این بازیگر سینما گفت: « اگر من امروز ساعت‌ها هم با شما صحبت کنم و درباره او صحبت کنم اتفاقی صورت نمی‌گیرد و او بر نمی گردد. به راحتی او را نادیده گرفتند و به راحتی هم از بین ما رفت.»

عباس کیارستمی همایون ارشادی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین