کد خبر: 22998 A

کار جالب رپر معروف برای نویسندگان جوان

کار جالب رپر معروف برای نویسندگان جوان

رپر انگلیسی موسسۀ انتشاراتی به نام مرکی بوکز راه‌اندازی کرد تا حامی و الهام‌بخش نویسندگان تازه‌کار باشد.

ایران آرت: استورمزی، رپر ۲۴ سالۀ سبک گرایم اعلام کرد همکاری جدیدش با نشر پنگوئن رندوم هاوس برای راه‌اندازی موسسۀ انتشاراتی مرکی بوکز بخشی از امپراطوری مرکی خواهد بود. در واقع مرکی نام تجاری ثبت شدۀ استورمزی است که پیش از این روی لیبل متعلق به او (مرکی رکوردز) گذاشته شده است و فستیوال موسیقی هم برگزار می‌کند.

به گزارش نوا، استورمزی دربارۀ همکاری با پنگوئن رندوم هاوس گفت:«من از این همکاری بسیار مفتخرم… ما از این موسسه به عنوان پلتفورمی برای نویسندگان جوان استفاده خواهیم کرد تا تبدیل به نویسندگانی صاحب اثر شوند.» او همچنین در صفحۀ اینستاگرامش نوشت: «نویسندگان مستعد زیادی را می‌شناسم که دریچه یا وسیله‌ای دراختیارشان نیست تا از طریق آن کارهایشان را به دیگران نشان دهند و حالا امیدوارم وقتی می‌خواهند بگویند “من می‌توانم نویسنده شوم” مرکی بوکز مرجعی برای آنها باشد و این جمله را برایشان به هدفی واقع‌گرایانه و قابل دسترسی تبدیل کند».

او ادامه می‌دهد: «نوشتن و خواندن در دوران کودکی از عوامل مهمی است که من امروز در جایی که هستم قرار دارم و از ته قلبم می‌گویم که بی‌صبرانه منتظر شنیدن داستان‌ها، شعرها، علمی‌تخیلی‌ها و رمان‌های شما هستم و همچنین منتظر اینکه آنها را به سراسر جهان برسانم.» او همچنین اعلام کرد که در این موسسه فرصت‌های کارآموزی با حقوق هم فراهم خواهد بود.

اولین کتابی که مرکی منتشر خواهد کرد اثری از خود استورمزی است با نام Rise Up: The #Merky Story So Far (برخاستن: داستان مرکی تا به امروز) که به توصیفِ پنگوئن رندوم هاوس: «… داستان استورمزی به کلام خودش است.»

استورمزی در سال ۲۰۱۵ با قطعۀ فری‌استایل «شات آپ» (خفه شو) به شهرت رسید و با اولین آلبومش به نام Gang Signs & Prayer در سال ۲۰۱۷ به رتبه اول جدول‌های بریتانیا صعود کرد و دو جایزۀ بریت هم برد. او در ابتدای سال جاری میلادی (ژانویه ۲۰۱۸) از طرف مرکی رکوردز برای همکاری با آتلانتیک رکوردز قراردادی امضا کرد که در توئیترش آن را «شروع یک فصل جدید» خواند.

موسیقی رپ استورمزی رپر معروف
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین