کد خبر: 22988 A

آقای بازیگر وارد ساختمان مرکزی سازمان سیا شد

آقای بازیگر وارد ساختمان مرکزی سازمان سیا شد

دنیل کریگ از دفتر مرکزی سازمان جاسوسی آمریکا در لانگلی ویرجینیا بازدید کرد تا برای بازی در بیست و پنجمین فیلم جیمز باند آماده شود.

ایران آرت: بازیگر 50 ساله انگلیسی که برای پنجمین و آخرین بار نقش مامور مخفی 007 را ایفا خواهد کرد، تحت تعالیم و آموزش‌های کارشناسان سیا قرار می‌گیرد تا در فیلم تازه خود مردم را بیش از پیش با شیوه عملکرد سازمان جاسوسی آمریکا در دنیای واقعی آشنا کند. بازدید کریگ از دفتر مرکزی سیا روز 26 ژوئن (حدود 10 روز پیش) انجام شده و بخشی از سمینار «فیلم در برابر واقعیت» بوده است.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، با وجود انتشار اخبار و گزارش‌هایی مبنی بر دخالت سیا در تولید برخی فیلم‌های سینمایی با موضوع جاسوسی، این نخستین‌بار (دست‌کم در سال‌های اخیر) است که سازمان جاسوسی آمریکا تصویری از یک ستاره هالیوودی را در دفتر مرکزی خود منتشر می‌کند. بیانیه‌ای هم با همین موضوع روی سایت رسمی سیا آمده و در آن به سخنان بازیگر نقش جیمز باند پس از دیدار با افسران و کارمندان اشاره شده است.

تولید بیست و پنجمین پروژه جیمز باندی تاریخ سینما از اواخر پاییز و اوایل زمستان آینده آغاز می‌شود و دنی بویل روی صندلی کارگردانی آن می‌نشیند. او فیلمنامه را همراه جان هاج، همکارش در «قطاربازی» می‌نویسد و گفته می‌شود قرار است چهره‌ای تازه از زنان در فیلم‌های جیمز باندی ارائه کند. ضمن اینکه در فیلم فعلا بدون نام خبری از کریستف والتس نخواهد بود و جزئیات پروژه از جمله ترکیب بازیگران و داستان هنوز نهایی و اعلام نشده است.

«جیمز باند 25» روز 25 اکتبر 2019 در بریتانیا روی پرده می‌رود و سینمادوستان در آمریکای شمالی می‌توانند از هشتم نوامبر سال آینده میلادی آن را در سالن‌های تاریک به تماشا بنشینند.

جیمز باند دنیل کریگ دنی بویل جیمز باند 25
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین