کد خبر: 22970 A

ببینید: سلبریتی‌هایی که موزیسین شدند

ببینید: سلبریتی‌هایی که موزیسین شدند

برخی از بازیگرها توانایی‌های دیگری از جمله خواندن و نواختن هم دارند.

ایران آرت: معمولا ستاره ها چندین مهارت را در کنار هم دارند، به عنوان مثال برخی از آنها در آن واحد هم در زمینه موسیقی و هم در بازیگری یا مادلینگ فعالیت دارند.

به گزارش برترین ها، اگر دوست دارید که با ستاره هایی که زمانی در گروه موسیقی فعالیت داشتند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

1. اسکارلت جوهانسون

1

شاید هواداران اسکارلت جوهانسون بدانند که او به تنهایی آهنگی را خوانده و روانه بازار کرده است اما خیلی ها یادشان نیست که او در سال 2015 در گروه موسیقی به نام «The Singles» هنرنمایی می کرد. از دیگر اعضای این گروه می توان به استی هایم، هولی میراندا ، کندرا موریس و جولیا هالتیگان اشاره کرد.


2. فرگی

2

بله، احتمالا شما می دانید که فرگی از سال 2003 خواننده گروه موسیقی «The Black Eyed Peas» است، اما آیا می دانستید که قبل از آن او در گروه موسیقی دیگری هنرنمایی می کرد؟ در واقع او یکی از اعضای اصلی گروه «Wild Orchid» بود. این گروه تنها از سال 1990 تا 2002 فعالیت داشت و پس از آن متلاشی شد.


3. مکالی کالکین

3

اگر چه مکالی کالکین را خیلی در صنعت سینما فعال نمی بینیم، اما این بدین معنی نیست که او بیکار است. او در زمینه های دیگری به خصوص موسیقی فعالیت زیادی دارد. مکالی کالکین عضو گروه موسیقی «The Pizza Underground» بوده است. این گروه به سبک کمدی راک می باشد که از سال 2013 تاکنون مشغول به فعالیت است.


4. رایان گاسلینگ

4

از زمانی که رایان گاسلینگ عضو گروه آر اند بی « Mickey Mouse Club» بود، زمان زیادی می گذرد اما گویا او نمی تواند از موسیقی دل بکند. رایان به همراه دوستش زک شیلدز یک گروه موسیقی راک با نام « Dead Man's Bones» را راه اندازی کرده و در آن شعرهای عاشقانه درباره روح می نویسند. 


5. کری هیلسون

5

کری هیلسون خواننده و ترانه ‌سرای آمریکایی است. او هنگامی خود را به‌ عنوان یک ترانه ‌سرا شناساند که به ‌عنوان عضوی از گروهی از نویسندگان و تهیه کنندگان با نام گروه «کلاچ» برای هنرمندانی مانند بریتنی اسپیرز، سی‌ یرا، جنیفر لوپز، بیانسه، لوداکریس و آشر ترانه می ‌نوشت. اما اولین قدم او به دنیای موسقی زمانی بود که او تنها 14 سال داشت. او در آن زمان عضوی از یک گروه دخترانه بود اما به دلیل این که موفقیت چشمگیری به دست نیاورد، از آن گروه بیرون آمد و به تنهایی به فعالیت خود ادامه داد.


6. مایا رودولف

6

مایا رودولف کمدین، و هنرپیشه آمریکایی ست. ما بیشتر او را با اجراهایش در تلویزیون می شناسیم اما جدا از مهارت بازیگری، او صدای فوق العاده ای نیز دارد. در دهه 90 او عضوی از یک گروه موسیقی راک با نام «The Rentals» بود. 
 

7. سی یرا

7ما سی یرا را به عنوان یک خواننده مستقل می شناسیم اما قبل از آن که او نامش را به تنهایی به گوش مردم برساند، در یک گروه موسیقی پاپ با نام «Hearsay» فعالیت داشت. از آنجا که این گروه نتوانست پیشرفت چشمگیری داشته باشد، چند سال پس از شکل گیری، متلاشی شد.


8. نی یو

8

نی یو خواننده، ترانه ‌سرا، بازیگر و طراح نماهنگ آمریکایی است. ما بیشتر او را به خاطر ترانه هایی که برای ستاره های مشهوری چون ریحانا گفته، می شناسیم، اما قبل از آن، زمانی که او دوران کودکی خود را در لاس وگاس می گذراند، برای شروع کار مورد علاقه خود، وارد یک گروه موسیقی با نام «Envy» شد.

اسکارلت جوهانسون فرگی رایان گاسلینگ مکالی کالکین سی یرا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین