کد خبر: 22954 A

واکنش معنادار "خانه پوشالی" به آزار جنسی اسپیسی

واکنش معنادار "خانه پوشالی" به آزار جنسی اسپیسی

تیزر "خانه پوشالی" اخراج کوین اسپیسی را هدف گرفت.

ایران آرت: شبکه نتفلیکس به مناسب روز استقلال امریکا (چهارم ژوییه) تیزری کوتاه اما جنجالی را از فصل ششم «خانه پوشالی» منتشر کرده که محتوای آن مستقیما به اخراج کوین اسپیسی بازیگر مشهور از آخرین فصل این سریال اشاره دارد. در این تیزر کوتاه، شخصیت کلر آندروود با بازی رابین رایت در برابر دوربین ظاهر می‌شود و استقلالش را از شوهرش فرانک (اسپیسی) اعلام می‌کند.

به گزارش آی سینما، همان‌طور که پیش‌تر هم اعلام شد به دنبال طرح اتهامات مرتبط با آزار جنسی علیه اسپیسی، شبکه نتفلیکس به مدت چند هفته تولید فصل ششم «خانه پوشالی» را متوقف کرد. این تعلیق ناگهانی حرف و حدیث‌های زیادی را به همراه داشت اما در نهایت، تیم نویسندگان سریال راهی برای برون‌رفت از بحران پیش‌رو یافتند تا شخصیت فرانک آندروود را به طور کامل از فصل نهایی حذف کنند.

فصل ششم «خانه پوشالی» در حالی در دسترس کاربران پلتفرم آنلاین نتفلیکس قرار خواهد گرفت که کلر آندروود جای شوهرش را در کاخ سفید گرفته است. فصل پنجم سریال طوری به پایان رسید که حذف کامل اسپیسی از این مجموعه را ممکن ساخت. در لحظه‌های پایانی فصل قبل، کلر برای اولین بار به سمت دوربین می‌چرخد و چشم در چشم با بینندگان سریال حرف می‌زند. کلر اعلام می‌کند: «این بار نوبت من است» و تصویر سیاه می‌شود.

فصل پایانی‌ «خانه پوشالی» (House of Cards) اواخر سال 2018 توسط نتفلیکس پخش خواهد شد. به گفته سازندگان این فصل شامل هشت قسمت است.

کوین اسپیسی خانه پوشالی آزار جنسی آزار جنسی هالیوود
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین