کد خبر: 22883 A

بهترین بازیگر زن سال به گودزیلا پیوست

بهترین بازیگر زن سال به گودزیلا پیوست

فرانسیس مک‌دورمند، بازیگر برنده جایزه اسکار 2018 به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong اضافه شده است.

ایران آرت: طبق خبری که وب‌سایت ThatHashtagShow منتشر کرده، فرانسیس مک‌ دورمند، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم "سه بیلبورد خارج از ابینگ، میزوری" و فیلم "فارگو"، که ماه گذشته خبرهای مبنی بر مذاکره‌اش با شرکت برادران وارنر شنیده می‌شد، برای بازی در یک نقش مهم به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong اضافه شده است.

به گزارش زومجی، پیش از این در ماه گذشته، جولیان دنیسون، بازیگر فیلم "ددپول ۲" و فیلم "شکار برای مردم وحشی"، به جمع بازیگران فیلم Godzilla vs Kong اضافه شده بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از داستان و اتفاقات این فیلم در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که این فیلم قرار است چهارمین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse باشد که مراحل پیش از تولید خود را سپری می‌کند و انتظار می‌رود مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم از تابستان امسال آغاز شود.

فیلم Godzilla (گودزیلا)، اولین فیلم دنیای سینمایی MonsterVerse بود که در سال ۲۰۱۴ به روی پرده‌های سینما رفت. در ادامه فیلم "کونگ: جزیره‌ی جمجمه"، دومین فیلم دنیای MonsterVerse بود که سال گذشته میلادی اکران شد و فیلم "گودزیلا: پادشاه هیولاها" قرار است سومین فیلم این دنیای سینمایی باشد که در سال ۲۰۱۹ به‌روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

کارگردانی فیلم Godzilla vs Kong بر عهده آدام وینگارد، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم You're Next (چون تو بعدی هستی)، فیلم The Guest (مهمان)، فیلم Blair Witch (جادوگر بلر) و فیلم Death Note (دفترچه مرگ)، خواهد بود و تری روسیو، پاتریک مک‌کی، جان دی. پین، تی. سی. نولین، جی. مایکل استرکزینسکی، کت واسکو، لیندزی بیر و مکس بورنستاین، کار نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده خواهند داشت.

فیلم Godzilla vs Kong برای اکران در تاریخ ۲۲ می ۲۰۲۰ (۲ خرداد ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است

اسکار 2018 فرانسیس مکدورمند
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین