کد خبر: 22873 A

پاسخ کارگردان "شهرزاد" به شایعات

پاسخ کارگردان "شهرزاد" به شایعات

کارگردان سریال شهرزاد ساختن دو سریال "بامداد خمار" و "10 پهلوان" را تکذیب کرد.

ایران آرت: حسن فتحی با گله از برخی رسانه‌ها در قبال انتشار خبرهای نادرست درباره پروژه‌هایی که به وی منسوب می‌شود، تاکید کرد که رفتار عاقلانه‌تر و حرفه‌ای‌تر رسانه‌ای این است که قبل از انتشار چنین مطالبی، صحت خبر را از خود وی جویا شوند.

به گزارش ایسنا، این کارگردان سینما و تلویزیون که به تازگی ساخت سریال «شهرزاد» را در شبکه نمایش خانگی به پایان رسانده است، این روزها مورد توجه برخی رسانه‌هاست تا مشخص شود به طور قطع چه پروژه‌ای را بعد از «شهرزاد» پی می‌گیرد.

فتحی با نادرست خواندن خبرهای اخیری که در برخی رسانه‌ها منسوب به وی منتشر می‌شود، تاکید کرد که هنوز تصمیمی درخصوص ساخت سریال «10 پهلوان» نگرفته است.

او همچنین نسبت به اینکه برخی رسانه‌ها جلوتر از تصمیم وی، خبرهایی را مبنی بر پروژه بعدی‌اش اعلام می‌کنند، ابراز تاسف کرد.

فتحی پیش از این هم با انتشار خبری درباره ساخت سریال «بامداد خمار» بر اساس کتابی به همین نام در برخی رسانه‌ها مواجه شده بود که صراحتا به ایسنا اعلام کرد از ساخت این سریال منصرف شده است.

او تاکید کرد که در حال حاضر اولویتش ساخت فیلمی سینمایی بر اساس رمانی به نام «کنتس سلما» است که توسط فریده گلبو نوشته شده است.

کارگردان سریال «شهرزاد» این روزها با نغمه ثمینی مشغول کار بر روی فیلمنامه «کنتس سلما» هستند و به محض آماده شدن فیلمنامه، کار را شروع خواهد کرد.

حسن فتحی شهرزاد شهرزاد 3
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین