کد خبر: 22868 A

اعتیاد دوباره خواننده پاپ به مواد مخدر

اعتیاد دوباره خواننده پاپ به مواد مخدر

ترانه جدید دمی لواتو به شایعات اعتیاد دوباره این خواننده به الکل و مواد دامن زده است.

ایران آرت: قطعه جدید دمی لواتو، خواننده مشهور آمریکایی با نام "ترک اعتیاد" چندی پیش منتشر شد که ترانه عجیب آن با واکنش‌های مختلفی همراه شده است.

به گزارش ایران آرت، این خواننده پاپ که روزی از اختلال دو قطبی رنج می‌برد، چندی پیش فاش کرد که در سال‌های نوجوانی بعد از گرایش به الکل، استفاده از مواد مخدر را هم شروع کرده است. البته دمی تأکید کرده بود که در حاضر اعتیاد ندارد ولی هم‌چنان اختلال او در خوردن پابرجاست.

با این حال ترانه جدید دمی نشان می‌دهد که او احتمالاً دوباره به اعتیاد برگشته است. دمی لواتو در ترانه جدیدش می‌گوید:" مامان، ببخشید ولی دیگه توی ترک نیستم... بابا، لطفاً به خاطر نوشیدنی که روی زمین ریخته منو ببخش!"

دمی در ترانه "ترک اعتیاد" از طرفدارانش هم عذرخواهی می‌کند. او در پایان می‌گوید: ببخشید که من برگشتم (بازگشت به اعتیاد). 

از آن‌جایی که معمولاً خواننده‌های آمریکایی در ترانه‌های خود به یک سری از حقایق از زندگی شخصی‌شان اشاره می‌کنند، احتمال این‌که دمی دوباره به اعتیاد برگشته باشد بالا است.

ستاره جوان موسیقی پاپ دلیل گرایش عجیبش به الکل در سن 12 سالگی را پدرش می‌داند که علاقه خاصی به الکل و مواد داشته و این روی دمی هم تأثیر گذاشته است.

او پیش از این گفته بود: برای اولین بار در سن 7 سالگی به فکر خودکشی افتادم. آن موقع علاقه عجیبی به مفهوم مرگ پیدا کرده بودم! روزهای خیلی سختی داشتم که هیچ‌وقت در موردش صحبت نمی‌کنم ولی فقط به شما این را بگویم که آن موقع فکر می‌کردم با مرگ، دردهایم برای همیشه از بین می‌رود.

لواتو 26 ساله تا کنون 6 آلبوم در سبک پاپ منتشر کرده و جوایز مختلفی را دریافت کرده است. او تجربه بازی در 4 فیلم سینمایی را هم در کارنامه خود دارد.

اعتیاد مواد مخدر دمی لواتو
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین