کد خبر: 22858 A

نوید محمدزاده، پارسا پیروزفر و متین ستوده روی صحنه

نوید محمدزاده، پارسا پیروزفر و متین ستوده روی صحنه

بازیگرانی همچون پارسا پیروزفر، نوید محمدزاده، الهام کردا و ستاره پسیانی روی صحنه تئاتر خواهند رفت.

ایران آرت: این روزها شاهد اجرای «یک روز تابستانی»، به کارگردانی پارسا پیروزفر، در ایرانشهر، «ناتمام» در خانه نمایش، «افرا»ی بیضایی در سنگلج، «آهواره» با حضور الهام کردا در پالیز و «فلیک» کار جدید معجونی در شهرزاد خواهیم بود.

یک روز تابستانى در ایرانشهر

به گزارش شرق، پیش‌فروش نمایش «یک روز تابستانى»، نوشته اسلاومیر مروژک و با بازى رضا بهبودى، پارسا پیروزفر و سوگل قلاتیان از روز چهارشنبه، 13 تیر، آغاز خواهد شد. نمایش «یک روز تابستانى» به کارگردانى پارسا پیروزفر و با بازی رضا بهبودى، پارسا پیروزفر و سوگل قلاتیان از ٢٥ تیر تا ٢٦ مردادماه، هر شب ساعت 19 در سالن دکتر ناظرزاده‌کرمانى تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود. همچنین پیش‌فروش بلیت‌های این نمایش از روز چهارشنبه، سیزدهم تیر، ساعت 12 ظهر در سایت تیوال آغاز خواهد شد.

از سایر عوامل این نمایش می‌توان به نویسنده: اسلاومیر مروژک، مترجمان: پارسا پیروزفر و سپیده خسروجاه، طراح صحنه: سیامک احصایى، طراح لباس: گلناز گلشن، مجرى طرح: نورالدین حیدرى‌ماهر، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: محمد گودرزیانى، منشى صحنه: شیما مرادى، دستیار طراح صحنه و لباس: بهاره مصدقیان، مدیر صحنه: نیما قطبى و طراح گرافیک و عکاس: محمدصادق زرجویان اشاره کرد.

ناتمام در خانه نمایش

نمایش «ناتمام»، به نویسندگی و کارگردانی مشترک پیمان یاحقی و پیمان می‌آبادی، از 13تیرماه روی صحنه می‌رود. نمایش «ناتمام» کاری مشترک از گروه «تئا» و «سب» است که بعد از حضور در سی‌وپنجمین جشنواره تئاتر فجر اجرای عموم خود را در خانه نمایش آغاز می‌کند.

نمایش «ناتمام» قصه یک معلول جسمی را روایت می‌کند که در اثر یک حادثه، به یک فرد معلول تبدیل شده و در زندگی خود همواره با مشکل روبه‌روست، اما او در همین حین با فردی آشنا می‌شود که او نیز در ابتدا برخورد شایسته می‌کند، ولی در طول زمان همان رفتار ترحم‌آمیز جامعه را تکرار می‌کند.

نمایش «ناتمام» از 13 تیرماه، ساعت 19 در سالن خانه نمایش اداره تئاتر روی صحنه می‌رود. پیمان می‌آبادی، محمد مغانی، سپیده تگریان و پیمان یاحقی بازیگران این نمایش هستند.

الهام کردا در «آهواره»

الهام کردا بازیگر باسابقه تئاتر در نمایش «آهواره» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی به ایفای نقش می‌پردازد. الهام کردا در اولین همکاری خود با احسان گودرزی در نمایش «آهواره» که قرار است از اول مرداد در تماشاخانه پالیز اجرا شود، ایفای نقش می‌کند. کردا که پیش از این با نمایش «زبان تمشک‌های وحشی» حضور موفقی را در تماشاخانه پالیز تجربه کرده است، این‌بار با حضور در نمایش «آهواره» به نویسندگی و کارگردانی احسان گودرزی بار دیگر روی صحنه این تماشاخانه خواهد رفت.

«آهواره» عنوان سومین نمایشی است که احسان گودرزی نوشته و کارگردانی می‌کند، او پیش از این دو نمایش «مثل شلوار جین آبی» و «اسلحه ناموس منه» را نیز در مقام کارگردان به صحنه برده است.

فلیک در شهرزاد

برنامه نمایش‌های «پردیس تئاتر شهرزاد» در تیرماه سال جاری اعلام شد، محمدحسن معجونی نمایش «فلیک» را روی صحنه خواهد برد. نمایش «فلیک» عنوان تازه‌ترین اثر محمدحسن معجونی است که از 19 تیر در سالن شماره2 پردیس تئاتر شهرزاد در ساعت 19:30 اجراهای خود را آغاز می‌کند، این دومین حضور محمدحسن معجونی و گروه تئاتر لیو در پردیس تئاتر شهرزاد خواهد بود.

نوید محمدزاده، ستاره پسیانی، حسین حسینیان و برنا انصاری بازیگرانی هستند که در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند، نمایش «فلیک» قرار است بعد از چند اجرای اول، در دو سئانس روی صحنه برود.

نمایش «یک دقیقه و سیزده ثانیه» به کارگردانی شهرام گیل‌آبادی که اجراهای خود را از تاریخ 31 خرداد سال جاری آغاز کرد و تاکنون با استقبال ویژه مخاطبان مواجه شده است، هر شب ساعت 21 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت. پانته‌آ بهرام، سیما تیرانداز و لادن مستوفی بازیگران این اثر نمایشی هستند که به معضل اجتماعی وضعیت کارتن‌خواب‌ها می‌پردازد.

از سوی دیگر نمایش «آفتابکاران و سایر کشاورزان خاور نزدیک» به کارگردانی پویا پیرحسینلو از 24 تیر هر روز ساعت 18 در سالن شماره یک این مجموعه اجراهای خود را آغاز خواهد کرد. بازیگران این نمایش از میان اهالی تئاتر انتخاب شده‌اند.

همچنین نمایش «فصل شکار بادبادک‌ها» به نویسندگی جلال تهرانی و کارگردانی شاهین صادقیان از 25 تیر هر شب ساعت 20 در سالن شماره یک پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه می‌رود. متین ستوده تنها بازیگر این اثر نمایشی است.

الهام کردا پارسا پیروزفر نوید محمدزاده
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین