کد خبر: 22853 A

پاپ جدید در راه است / همکاری دو بازیگر ستاره

پاپ جدید در راه است / همکاری دو بازیگر ستاره

جان مالکوویچ با امضای قراردادی در کنار جود لاو در "پاپ جدید" بازی می‌کند.

ایران آرت: «پاپ جدید» ادامه‌ای بر «پاپ جوان» ساخته پائولو سورنتینو است که با حضور جان‌مالکوویچ ساخته می‌شود.

به گزارش مهر، پیشتر گفته شده بود این سریال که محصولی از اچ‌بی‌او و اسکای ایتالیا بوده فصل دوم «پاپ جوان» نخواهد بود بلکه دومین سریال سورنتینو در جهان پاپ‌ها خواهد بود.

لاو در سریال «پاپ جوان» در نقش لنی بلاردو بازی کرد و او کسی بود که نام پیوس سیزدهم را وقتی به عنوان نخستین پاپ آمریکایی در تاریخ انتخاب شد، برگزید.

گفته شده مالکوویچ نقش شخصیتی جدید را که به سریال اضافه شده ایفا می‌کند، هر چند هنوز خبری رسمی در این باره منتشر نشده است.

مالکوویچ تاکنون ۲ بار برای دریافت اسکار نامزد شده که یکی برای نقشش در «مکان‌هایی در قلب» و بار دیگر برای «در خط آتش» بوده است. او نزدیک به سه دهه است که در این حرفه فعالیت دارد و بازیگر فیلم‌هایی چون «سرخ» یا «Red» بوده است. بازی در سریال «پاپ جدید» یکی از حضورهای نادر وی در صفحه تلویزیون خواهد بود.

جود لاو نیز اکنون در حال بازی در فیلم «کاپیتان مارول» برای کمپانی مارول است و نقش دکتر والتر لاوسون را بازی می‌کند. او به زودی در فیلم «هیولاهای شگفت انگیز: جنایت‌های گرین‌والد» جی کی رولینگ دیده خواهد شد. در این فیلم او در نقش شخصیت مشهور رولینگ یعنی آلبوس دامبلدور بازی می‌کند.

تولید «پاپ جدید» برای نوامبر در ایتالیا پیش‌بینی شده است. سورنتینو فیلمنامه این سریال را می‌نویسد و اومبرتو کونتارلو و استفانو بیسس در این راه با او همکاری می‌کنند.

«پاپ جوان» اکتبر ۲۰۱۶ در شبکه اسکای روی آنتن رفت و بعد در ژانویه ۲۰۱۷ توسط اچ‌بی او  دیده شد. لاو برای باز در این مجموعه نامزدی گلدن گلوب را کسب کرد.

جود لاو جان مالکوویچ پاپ جدید پاپ جوان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین