کد خبر: 22711 A

انتظار برای فیلم اسپیلبرگ طولانی شد

انتظار برای فیلم اسپیلبرگ طولانی شد

با انتخاب جاناتان کاسدان برای نوشتن فیلمنامه "ایندیانا جونز ۵" تاریخ اکران این فیلم عقب افتاد.

ایران آرت: جاناتان کاسدان پسر لارنس کاسدان نویسنده فیلمنامه «مهاجمان صندوق گمشده» برای نوشتن نسخه جدید فیلمنامه «ایندیانا جونز ۵» انتخاب شد.

به گزارش مهر، این مساله موجب شده تا طرفداران مجبور شوند زمان بیشتری برای تماشای قسمت پنجم «ایندیانا جونز» انتظار بکشند.

تولید قسمت پنجم از این مجموعه فیلم‌ پرطرفدار که به کارگردانی استیون اسپیلبرگ ساخته می‌شود و تماشای هریسون فورد در نقش اصلی، اکنون اندکی به تعویق افتاده است.

جاناتان کاسدان پسر نویسنده «مهاجمان صندوق گمشده» برای نوشتن نسخه جدیدی از این فیلم انتخاب شده است. این در حالی است که نسخه قبلی توسط دیوید کوپ نوشته شده بود اما او دیگر امکان ادامه همکاری با این کار را نداشت زیر اکنون باید تمرکزش را برای کارگردانی فیلم بلند «باید  ترک می‌کردی» اختصاص دهد. 

فرانک مارشال که هر چهار فیلم «ایندیانا جونز» را تهیه کرده همان زمان تاکید کرده بود قسمت پنجم در راه است و هریسون فورد نیز در نقش خود، بازخواهد گشت.

در حالی که دیزنی و لوکاس فیلم نخستین بار در مارس ۲۰۱۶ ساخت قسمت پنجم «ایندیانا جونز» را اعلام کردند، ۱۹ جولای ۲۰۱۹ را برای اکران آن در نظر گرفتند، اما سال پیش تاریخ اکران فیلم عقب افتاد و به ۱۰ جولای ۲۰۲۰ منتقل شد. اکنون که کاسدان دارد روی بازنویسی فیلمنامه کار می‌کند این فیلم باز هم تا سال ۲۰۲۰ آماده نخواهد شد به همین دلیل دیزنی این فیلم را به طور رسمی از تقویم اکران‌های سالانه‌اش بیرون آورده است.

در همین حال اسپیلبرگ هم سرش خیلی شلوغ است و اکنون در حال تولید فیلم «داستان وست‌ساید» است که از ماه آوریل با شروع انتخاب بازیگرانش کلید خورد. این کارگردان در عین حال از زمان اعلام ساخته شدن فیلم «ایندیانا جونز ۵» قراردادی برای ساخت فیلم «شاهین سیاه» برای برادران وارنر امضا کرده است.

نخستین فیلم «ایندیانا جونز» سال ۱۹۸۱ با عنوان «مهاجمان صندوقچه گمشده» کلید خورد و بعد در سال ۱۹۸۴ با «ایندیانا جونز و معبد مرگ» و در سال ۱۹۸۹ با «ایندیانا جونز و آخرین جنگ صلیبی» ادامه یافت. پس از یک وقفه نزدیک به ۲۰ سال در سال ۲۰۰۸ «ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین» ساخته شد.

استیون اسپیلبرگ ایندیانا جونز 5
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین