کد خبر: 22706 A

گالری ویستا با دو نقاش در Asia House لندن

گالری ویستا با دو نقاش در Asia House لندن

نمایشگاهی از آثار هنرمندان معاصر ایرانی در یکی از مراکز مهم هنری لندن افتتاح شده است.

ایران آرت : این نمایشگاه که "با ریشه‌هایم" نام دارد در مرکز بین‌المللی هنریAsia House  در قلب لندن برپا شده است.

گالری ویستا نیز با دو هنرمند در این رویداد شرکت دارد.

پریسا پهلوان + بهنام کامرانی

پریسا پهلوان مدیر این گالری درباره این رویداد گفت: این مرکز فرهنگی و هنری به معرفی هنرمندان آسیایی اختصاص دارد و در جهت تبادل فرهنگی میان آسیا و اروپا فعالیت می‌کند. 

پهلوان افزود: زمانی که پیشنهاد شرکت در این نمایشگاه مطرح شد احساس کردم فرصت مناسبی است تا هنرمندان در این نمایشگاه معرفی شوند و به بازارهای جهانی دسترسی پیدا کنند. بنابراین با توجه به این که سمت و سوی گالری ویستا حمایت از هنرمندان جوان است، شورای هنری گالری آثاری از نفیسه عمران و سرمه عرب را برای شرکت در این نمایشگاه انتخاب کرد.

آسیا هاوس لندن

او درباره دلیل انتخاب این دو هنرمند گفت: با توجه به اینکه گالری ویستا نخستین حضور رسمی خود در رویدادهای خارجی را تجربه می‌کند، تصمیم گرفتیم امسال دو هنرمند را انتخاب کنیم و در سال‌های بعد حضور پربارتری داشته باشیم. انتخاب این دو نقاش از یک سو به دلیل انطباق آثارشان با استانداردهای مورد نظر کمیته هنری آسیا هاوس است و از سوی دیگر هر دو هنرمند آثار قابل توجهی دارند که گالری ویستا علاقه‌مند به حمایت از آنها است. امیدوارم حضور در این نمایشگاه باعث اتفاق‌های خوبی برای این هنرمندان شود .

پهلوان ادامه داد: گردآوری آثار نمایشگاه "با ریشه‌هایم" توسط مارینا پناهی انجام شده و این نمایشگاه ۶ تا ۱۰ تیرماه برگزار می‌شود.‌

آسیا هاوس لندن

 

گالری ویستا پریسا پهلوان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین