کد خبر: 22645 A

نتایج عجیب تحقیقی درباره رابطه جنسی هواداران فوتبال در جام جهانی

ایران‌آرت: روزنامه "اِل موندو" چاپ اسپانیا، تحقیق عجیبی صورت داده. این روزنامه نوشته: مسابقات ورزشی بزرگ مانند جام جهانی نیاز به زمان و فداکاری دارد و این امر می تواند تاثیر منفی در روابط جنسی و زناشویی داشته باشد.

آن‌طور که اسپوتنیک این گزارش را ترجمه کرده، طبق نظرخواهی و مطالعه افکار خریداران  فروشگاه آنلاین پلاتانومِلون،80 درصد از پرسش شدگان گفتند که اگر تیم شان شکست بخورد، رابطه جنسی نخواهند داشت و 63 درصد معتقد بودند که ممکن است در صورتی که تیمشان برنده شود، روابط جنسی داشته باشند.

ما نمی‌توانیم این را انکار کنیم، اگرچه زنان به طور فزاینده ای طرفدار فوتبال می شوند، فوتبال همچنان بیشتر یک ورزش مردانه ست و این می تواند اختلافات را به خانواده ای وارد کند که در آن یکی از شرکا چنین اشتیاقی از خود نشان نمی دهد. این کار تمایل جنسی هواداران را تحریک نمی کند و اگر او هوادار فوتبال نیست این امر مایه خوشحالی شریک زندگی اش نمی شود.

براساس یک تحقیق انجام شده توسط Durex، از طریق مصاحبه با 2000 نفر هنگام جام جهانی در برزیل در سال 2014، مردان هوادار از رابطه جنسی در روزهای مسابقه اجتناب می کنند. آنها معمولا می گویند: "من خسته ام" یا "سر من درد می کند" و اضافه می کنند: "امروز مسابقه فوتبال است." به نظر می رسد اکنون آنها علاقمند به عشق و محبت نیستند و آنها تنها با تماشای بازی فوتبال از طریق تلویزیون یا در ورزشگاه احساسات واقعی را تجربه می کنند.

هوادار تیم ملی لهستان در بازی لهستان و سنگال
 
بعلاوه، این مطالعه اطلاعات دیگر را نیز به ما داد که آن هم بسیار جالب است. 27 درصد از مردان در طول رابطه جنسی درباره فوتبال فکر می کنند. 37 درصد از آنها فقط در صورتی مایل به داشتن رابطه جنسی هستند، که بتوانند گاه به گاه  نگاهی به صفحه تلویزیون بکنند.

 

 

 

iranart

 

 

 

رابطه جنسی جام جهانی فوتبال جام جهانی 2018
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین