کد خبر: 22042 A

ستاره سینما در دام اعتیاد

ستاره سینما در دام اعتیاد

داستان فیلم جدید بن افلک در مورد ستارهٔ سابق بسکتبال است که در دام اعتیاد می‌افتد و تاوان سختی برای اعتیاد خود می‌پردازد

ایران آرت: گوین اوکانر، کارگردان فیلم اکشن هیجانی The Accountant (حسابدار) و بن افلک، بازیگر نقش اصلی این فیلم، همکاری دوباره‌ای با یکدیگر در پروژه‌ای با عنوان The Has-Been خواهند داشت.

فیلم The Accountant سال ۲۰۱۶ اکران شد و نقدهای متوسط و می‌توان گفت نه‌چندان خوبی را از منتقدین دریافت کرد. در این فیلم علاوه بر بن افلک، آنا کندریک، جی. کی. سیمونز، جاناتان ادوارد برنتال، جفری تامبر و جان لیسگو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فیلم با بودجه‌ٔ ۴۴ میلیون دلاری ساخته شد و توانست در گیشه چیزی در حدود ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشته باشد.

کارگردان فیلم، گوین اوکانر، سابقه‌ٔ کارگردانی فیلم‌های Comfortably Numb (خلسه‌ٔ دلپذیر)، Tumbleweeds (خارهای غلتان)، Jane Got a Gun (جین اسلحه دارد)، Brothers (برادران)، The Glass House (خانه‌ی شیشه‌ای) و نیز فیلم تحسین‌شده‌ٔ Warrior (مبارز) را در کارنامه‌ٔ خود دارد.

به گزارش زومجی به نقل از  دِدلاین، فیلمنامهٔ فیلم The Has-Been را برد اینگلزبای به رشتهٔ تحریر درآورده است. داستان این فیلم در مورد ستارهٔ سابق بسکتبال است که در دام اعتیاد می‌افتد و تاوان سختی برای اعتیاد خود می‌پردازد؛ همسرش ترکش می‌کند و بنیان خانواده‌اش از بین می‌رود. شخصیت اصلی داستان تلاش می‌کند شرف و اعتبار از دست رفتهٔ خود را بار دیگر به دست آورد و قبول می‌کند مربیگری تیم بسکتبال یک دبیرستان را بر عهده بگیرد که این کار زیاد هم با روحیات وی سازگار نیست.

گوین اوکانر کارگردانی فیلم The Has-Been را بر عهده خواهد داشت و بن افلک نقش ستارهٔ سابق بسکتبال را ایفا می‌کند.  

 

بن افلک گوین اوکانر
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین