کد خبر: 22036 A

بازی سریال محبوب ساخته می‌شود

بازی سریال محبوب ساخته می‌شود

یک کمپانی شناخته‌شده تولید مجموعه بازی‌های ویدیویی با نت‌فلیکس به تفاهمی دست‌یافته تا یکی از محبوب‌ترین سریال‌هایش را تبدیل به بازی برای کنسول و کامپیوتر کند.

ایران آرت: کمپانی تولید بازی‌های ویدیویی تل‌تیل گیمز (Telltale Games) اعلام کرد قصد دارد در شراکت با نت‌فلیکس یک بازی ویدیویی بر پایه سریال علمی‌تخیلی به شدت محبوب «چیزهای عجیب» بسازد.

به گزارش مهر، این کمپانی در اکانت توییتر خود نوشت: بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم تایید کنیم تل‌تیل در حال تولید یک بازی ویدیویی بر پایه «چیزهای عجیب» است که در تاریخی که بعدا اعلام خواهد شد برای کنسول‌ها و کامپیوترها منتشر خواهیم کرد.

تل‌تیل همچنین نوشت: شراکت ما با نت‌فلیکس چیزی است که بسیار به آن افتخار می‌کنیم و با وجود اینکه در حال حاضر چیز بیشتری برای به اشتراک گذاشتن نداریم، بسیار هیجان‌زده هستیم که می‌توانیم در آینده نزدیک جزییات این پروژه را آشکار کنیم.

فصل اول «چیزهای عجیب» در تابستان ۲۰۱۶ روی آنتن رفت و مورد توجه شدید هواداران و تحسین منتقدان قرار گرفت. فصل دوم در ماه اکتبر ۲۰۱۷ از راه رسید و فصل سوم هم در حال حاضر در دست ساخت است. این سریال توسط برادران دافر خلق شده و از بازیگرانش می‌توان به وینونا رایدر، دیوید هاربور، میلی بابی براون و فین ولف‌هارد اشاره کرد.

این سریال از همین حالا تبدیل به چند بازی ویدیویی از جمله یک اپلیکیشن محبوب برای آی‌فون و اندروید باعنوان «چیزهای عجیب:‌ بازی» شده است. البته این نخستین باری است که یک بازی کامل در کنسول یا کامپیوتر برای آن ساخته می‌شود چون آن بازی در فرم یک گیم پازلی ۱۶ بیتی در اختیار هواداران قرار گرفته بود.

کمپانی تل‌تیل گیمز سال ۲۰۰۴ تاسیس شد و بیشتر از همه به خاطر مجموعه بازی‌های ماجراجویی خود از جمله گیمی که بر پایه سریال محبوب «واکینگ دد» محصول شبکه ای‌ام‌سی ساخته شده، شناخته می‌شود. از دیگر مجموعه بازی‌های این کمپانی می‌توان از «بتمن»، «محافظان کهکشان» و «ژوراسیک پارک» نام برد.

با وجود اینکه هنوز جزییات بیشتری از بازی «چیزهای عجیب» منتشر نشده، هواداران به سرعت واکنش نشان دادند. بیشتر آن‌ها واکنش مثبتی داشتند و خوشحال بودند که کمپانی خوبی مسئولیت تهیه بازی را بر عهده گرفته است.

چیزهای عجیب
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین