کد خبر: 22035 A

غیرتی شدن نفیسه روشن روی بازیکنان تیم ملی

غیرتی شدن نفیسه روشن روی بازیکنان تیم ملی

ایران آرت: نفیسه روشن بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان که در یک برنامه ی زنده که از شبکه ی پنجم تلویزیون پخش می شد واکنش جالبی را نسبت به خبر ابراز علاقه ی هواداران خارجی به بازیکنان تیم ملی داشت.

به گزارش تابناک باتو، او در این برنامه گفت: «خیلی اتفاقی توی بعضی از کانال های خبری و حالا توی فضای مجازی دیدم که به دلیل این که واقعاً لباس بچه های تیم ملی ما در عین گفتم سادگی شیک بود و مخصوصاً رنگ سرمه ای- خودم خیلی رنگ سرمه ای رو دوست دارم- دیدم خبر رفتند که تو توئیتر و زمانی که این عکس ها توئیت شده دخترهای خارجی کامنتهایی برای بچه های فوتبالیست و تیم ملی ما گذاشتند و قربون صدقشون رفتند ...(خنده) بعد چیزی که من نوشتم استوری کردم گفتم دخترهای خارجی خیلی بیخود کردند که قربون صدقه ی بچه های تیم ملی ما رفتند. زمان تحریم ها کجان؟! اینها بچه های همون کشورند که دارن تحریم می شن و دارن اذیت میشن... دیگه خلاصه روی تیم ملی و روی بچه های کشورمون باید غیرت داشته باشیم."

167318_420

شایان ذکر است که خانم نفیسه روشن بازیگر تئاتر, سینما و تلویزیون ایران متولد ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در تهران است. او در فیلم های سینمایی همچون شاخه گلی برای عروس و مادر زن سلام بازی کرده و در شب های ماه مبارک رمضان امسال در سریال «بچه مهندس» خوش درخشیده است.

نفیسه روشن
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین