کد خبر: 22034 A

بهرام رادان در کنار ستاره زن هالیوود / عکس

بهرام رادان در کنار ستاره زن هالیوود / عکس

جوانا لوملی به دعوت بهرام رادان از پشت صحنه آخرین فیلم این هنرمند بازدید کرد.

ایران آرت: جوانا لوملی بازیگر سرشناس بریتانیایی و فعال اجتماعی برای ساخت اپیزودی از مجموعه‌ٔ مستند «جاده ابریشم جوانا» به ایران آمده است.

به گزارش سینماسینما ،از این مجموعه مستند که به معرفی کشورهای جاده ابریشم می‌پردازد تا به حال اپیزودهایی درباره ژاپن، هند، لبنان و … منتشر شده که توانسته طرفداران بسیاری را در بریتانیا به خود جذب کند.

شبکه آی‌تی وی (ITV) انگلیس که با همکاری فرزاد پاک اپیزود جاده ابریشم ایران را برای پخش در ماه سپتامبر ۲۰۱۸ آماده می‌کند، در این اپیزود به کشور ایران در راه ابریشم می‌پردازد.

جوانا لوملی که به دعوت بهرام رادان سوپر استار سینمای ایران از پشت صحنه آخرین فیلم این هنرمند بازدید کرده قرار است این اپیزود از مجموعه مستند «جاده ابریشم جوانا» را با سینمای ایران آغاز کند.

جوانا لوملی ۷۳ ساله که با کارگردانانی چون تیم برتون، مارتین اسکورسیزی و … همکاری داشته و جوایز متعددی هم از فستیوال‌های بین المللی در کارنامه خود دارد، در این مجموعه با سفر به کاشان، اصفهان، یزد و شیراز برای بازدید از تخت جمشید و بسیاری از بناهای تاریخی و ارزشمند ایران سعی دارد تا مردم انگلیس را با زیبایی‌های ایران آشنا کند.

بهرام رادان جوانا لوملی
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین