کد خبر: 22020 A

تعلیق فعالیت موزیسین‌های معروف آمریکایی-ارمنی

تعلیق فعالیت موزیسین‌های معروف آمریکایی-ارمنی

عضو گروه "سیستم آف داون" درباره پایان تعلیق فعالیتهای گروه گفت: دوست ندارم این را بگویم اما آدم باید در واقعیت زندگی کند.

ایران آرت: جان دالمایان، درامر گروه «سیستم اف داون» گفت هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه آلبوم جدیدی از این گروه منتشر خواهد شد وجود ندارد.

این درامر جمعۀ گذشته به تد استرایکر گزارشگر رادیو KROQ گفت: «در حال حاضر نمی‌دانم آیا اصلا چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر.»

او صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: «دوست ندارم این را بگویم اما آدم باید در واقعیت زندگی کند. ما هرکاری هم که خارج از سیستم (گروه سیستم آف داون) بکنیم به گرد پای سیستم نمی‌رسد. سیستم بهترین کارِ هریک از اعضایی است که در سیستم بودند. اما به هرحال ما به کارهای دیگری مشغول هستیم.»

به گزارش نوا، آخرین آلبوم‌های گروه سیستم آف داون، Mezmerize و Hypnotize حدود یک دهه پیش در سال ۲۰۰۵ منتشر شدند با این حال گروه تورهای خود را ادامه داد و در اوایل سال جاری میلادی تاریخ‌هایی را برای چند اجرا با گروه‌های At The Drive-In و Incubus اعلام کرد.

این گروه که در سال ۲۰۰۶ منحل شد سال ۲۰۱۰ به منظور اجرای چند تور جهانی دوباره تشکیل شد. سیستم اف داون که تا پیش از جدایی ۵ آلبوم استودیویی منتشر کرده بودند از سال ۲۰۰۵ تا کنون برای ضبط ششمین آلبوم خود مشکلات زیادی داشته‌اند و موفق به این کار نشده‌اند. سال گذشته قطعات جدید به همراه چند عکس از این کوارتت منتشر شد که در حال ضبط استودیویی بودند.

دالمایان افزود: «این سوال پیچیده‌ای است. من لحظه برای این کار حاضرم و افراد مشخصی در گروه نتوانسته‌اند برای خودشان کار کنند… این یکی از آن وقت‌هایی است که اگر موفق نشوی دیگران را کنار خودت جمع کنی نمی‌توانی کار را انجام بدهی و اتفاقی که باید رخ نمی‌دهد.»

پیش از این دارون ملکیان، گیتاریست و سرژ تانکیان خواننده گروه هر دو در صحبت‌هایشان تائید کرده بودند که گروه برای رسیدن به تفاهم دربارۀ کلیت صدادهی آلبوم به مشکل خورده است. ملکیان به ریوالور گفته بود: «نمی‌توانم این را کتاب بسته‌ای بدانم و بگویم برای همیشه تمام شده است. ما هنوز اجرای زنده داریم. هنوز همه با هم دوست هستیم. بیشتر مسئله این است که هر کدام از ما در زندگی‌مان در جای متفاوتی ایستاده‌ایم و چیزهای متفاوتی می‌خواهیم.»

او افزود: «در هرکدام از راه‌های متفاوتی که هریک از اعضا برای آلبوم بعدی سیستم در نظر دارند نکات خلاقانه‌ای وجود دارد؛ البته اگر هرگز [آلبومی] در کار باشد. و این خوب است. من از این بابت افسرده نیستم و بیکار ننشسته‌ام تنها چیزی که خسته‌ام کرده این است که آیا بالاخره قرار است آلبومی در کار باشد یا نه.»

جان دالمایان سیستم آف داون موسیقی متال
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین