کد خبر: 21951 A

دستگیری بازیگر سینما به جرم رانندگی در مستی

دستگیری بازیگر سینما به جرم رانندگی در مستی

پلیس بازیگر مشهور هالیوود را دستگیر کرد.

ایران آرت: وینس وان بازیگر و تهیه‌کننده باسابقه امریکایی به جرم رانندگی حین مستی دستگیر و روانه زندان شد. پلیس منهتن بیچ این خبر را تایید کرده است. بازیگر فصل دوم سریال «کارآگاه حقیقی» که در ایست بازرسی متوقف شده و یک مسافر همراهش بود، با اتهام مقاومت در برابر نیروی پلیس هم روبروست.

همزمان، مسافر همراه وان نیز به اتهام مستی در ملاءعام دستگیر شد. هر دو متهم فعلا به قید وثیقه از زندان آزاد شده‌اند.

به گزارش آی سینما، دستگیری بازیگر 48 ساله سینما و تلویزیون امریکا در ساعت یک بامداد یک‌شنبه اتفاق افتاد. این اولین بار نیست که وان سر از زندان در می‌آورد. او در سال 2001 هم به خاطر درگیری در نزاعی که در یکی از بارهای ویلمینگتن واقع در کارولینای شمالی رخ داده بود دستگیر شد.

در این نزاع که میان وان، اسکات روزنبرگ فیلمنامه‌نویس و مردی محلی در گرفت، استیو بوشمی بازیگر سرشناس امریکایی بعد از مداخله برای پایان دادن به این دعوا از ناحیه صورت، گلو و بازو زخمی شد. وان سر فیلمبرداری «درگیری داخلی» به کارگردانی هارولد بکر بود که این نزاع اتفاق افتاد اما بعدتر از او رفع اتهام شد.

وان که بیش از همه به خاطر فیلم‌های کمدی در اواسط سال‌های 2000 از جمله «مهمانان ناخوانده عروسی» و «جدایی» به شهرت رسید، فیلم زندگینامه‌ای «جنگیدن با خانواده‌ام» را برای سال 2019 در نوبت اکران دارد.

هالیوود وینس وان
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین