کد خبر: 21932 A

اجرای آیدا در افتتاحیه جام جهانی

اجرای آیدا در افتتاحیه جام جهانی

دو خواننده مطرح بریتانیایی و روسی قرار است که در مراسم افتتاحیه جام جهانی به اجرای موسیقی بپردازند.

ایران آرت: تنها سه روز دیگر به آغاز رقابت های جام جهانی 2018 روسیه باقی مانده است و از هم اکنون همه آماده شروع این تورنمنت بزرگ و جذاب هستند. یکی از بخش های جذاب و پرطرفدار جام های جهانی و تورنمنت های بزرگی چون المپیک مراسم افتتاحیه مسابقات است و در روسیه نیز برنامه های متنوع و جالبی برای مراسم افتتاحیه در نظر گرفته شده است.

به گزارش ورزش سه، روز چهاردهم ژوئن و درست دقایقی قبل از شروع بازی افتتاحیه بین دو تیم روسیه و عربستان، سه ستاره مطرح از عرصه های مختلف روی صحنه خواهند رفت. یکی از این سه ستاره رونالدوی برزیلی است که دوبار توانسته به عنوان بازیکن به مقام قهرمانی در جام جهانی برسد. او به همراه برزیل در سال های 94 و 2002 قهرمان جام جهانی شده است. اما دو ستاره دیگری که قرار است قبل از بازی افتتاحیه برای حاضران در ورزشگاه لوژنیکی اجرا کنند رابی ویلیامز ستاره بریتانیایی موسیقی پاپ و آیدا گاریفولینا خواننده اپرای روس است. 

رابی ویلیامر بازیگر و خواننده بریتانیایی با دوازده آلبوم پرفروش است که با دریافت 17 جایزه بریت یا جشنواره موسیقی بریتانیا رکورددار است. او بعد از این که به عنوان بهترین خواننده دهه 90 انتخاب شد نامش در تالار مشاهیر و افتخارات موسیقی بریتانیا ثبت شد.  او در تور خود برای آلبوم Intensive Care موفق به فروش 1.6 میلیون بلیط شده و توانست به کتاب رکوردهای گینس راه یابد.

01308781

او در این رابطه گفت:« من خیلی خوشحال و هیجان زده هستم که برای یک چنین اتفاق بزرگی به روسیه آمده ام. من کارهای زیادی انجام داده ام اما باید اعتراف کنم که افتتاحیه فینال جام جهانی آن هم با حضور هشتادهزار هوادار فوتبال و میلیون ها بیننده در سراسر جهان رویای کودکی و نوجوانی من است.» او اضافه کرد:« ما دوست داریم طرفداران فوتبال و موسیقی را دعوت کنیم تا در روسیه، ورزشگاه ها و یا از طریق تلویزیون برای این فستیوال و تورنمنت جذاب به ما بپیوندند.

اما دیگر خواننده ای که قبل از شروع مسابقه افتتاحیه برنامه اجرا خواهد کرد آیدا گاریفولینا خواننده و بازیگر اپرای روس است. او در سال 2013 و در اولین نقش بزرگ و اصلی خود در سالن بزرگ اپرای سن پترزبورگ در اثر موتزارت «عروسی فیگارو» درخشید و توانست جوایزی را هم به دست بیاورد. او سپس در اپرای بزرگ جنگ و صلح کارگردان بریتانیایی گراهام ویک در نقش اصلی بازی کرد و این نمایش بشدت در اروپا مورد توجه قرار گرفت و در همان سال خواننده سال اپرالیال شد. او از سال 2015 به عنوان یکی از اعضای اپرای وین انتخاب شد. او در این رابطه گفت:« من هرگز فکر نمی کردم که بخشی از این جشن بزرگ باشم که در کشور من رخ می دهد.» او افزود:« ما در روز 15 جولای متوجه خواهیم شد که این اتفاق بزرگ و رویایی و این جشن بزرگ فوتبال یک ماه در کشور روسیه به بهترین شکل برگزار شده است.»

جام جهانی رابی ویلیامز جام جهانی روسیه آیدا گاریفولینا
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین