کد خبر: 21895 A

خیانت 5 مرد به زیباترین زن جهان / عکس

خیانت 5 مرد به زیباترین زن جهان / عکس

ایران آرت: مدیحه یسری بازیگر پیشکسوت مصری در سن ۹۷ سالگی و در ۳۰ ماه مه سال ۲۰۱۸ از دنیا رفت. مجله تایم در دهه چهل قرن بیستم 1940  نام او را در فهرست ده زن زیبای جهان و در رتبه چهارم قرار داده بود.

به گزارش تابناک باتو، پس از مرگ مدیحه یسری شبکه های مختلف تلویزیون مصر آخرین مصاحبه ی او را که در اواخر سال ۲۰۱۷ و در برنامه (یکی از مردم) صورت گرفته بود را باز پخش کردند. مدیحه یسری در این برنامه از زندگی حرفه ای و خصوصی اش گفت.

165968_434

او گفت همه همسران سابقش به او خیانت کرده و به او وفادار نبوده اند به خاطر همین از آنها طلاق گرفت. او در ادامه گفت که فقط یکی از همسرانش به نام احمد سالم به او خیانت نکرد به همین دلیل برای او شخصیت قابل احترامی به شمار می رفت.

166001_624

احمد سالم گوینده و بازیگر معروف مصری بود. او اولین گوینده ی رادیوی مصر در سال ۱۹۳۶ بود و بعد از آن مدتی به عنوان بازیگر, تهیه کننده و کارگردان فعالیت کرد و در مصر استودیو فیلم سازی ساخت. او مدتی خلبانی کرد و با هنرمندان معروف مصری از جمله اسمهان و امینه بارودی و مدیحه یسری ازدواج کرد.

خانم مدیحه یسری در طول ۹۷ سال از زندگی اش پنج بار ازدواج کرد و پنج بار طلاق گرفت. مرگ او در محافل هنری و سینمایی مصر بازتاب گسترده ای داشت.

165996_698

زیباترین زن جهان مدیحه یسری
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین