کد خبر: 21891 A

مادران ستاره‌های موسیقی سوژه شدند

مادران ستاره‌های موسیقی سوژه شدند

یک مجموعه تلویزیونی درباره مادران راک استارها ساخته خواهد شد.

ایران آرت: دیو گرول، خوانندۀ سرشناس گروه فوفایتر و مادرش، ویرجینیا هنلِن گرول، تهیه‌کنندۀ سریال مستندی شدند که بر اساس کتاب «از گهواره تا صحنه» نوشتۀ هنلن ساخته می‌شود.

به گزارش نوا، کتاب هنلن سال گذشته منتشر شد و شامل گفتگوهایی است که او با مادر تعدادی از ستارگان راک انجام داده است. این گفتگوها دربارۀ تجربۀ بزرگ کردن کودکانی است که در بزرگسالی موزیسین‌های مشهوری شده‌اند. از جمله مادرانی که هنلن با آنها مصاحبه کرده است مادر مایک دی (یکی از اعضای بیستی بویز)، مادر مایکل استایپ (از گروه آر ای ام)، مادر فارل ویلیامز و مادر تام مورلو هستند.

موفقیت این کتاب باعث شد ایدۀ ساخت سریالی اقتباسی از آن شکل بگیرد و حالا کمپانی لایو نیشن خبر ساخت این سریال را به طور رسمی اعلام کرده است. در این مجموعه گرول و مادرش هر دو در سمت تهیه‌کننده حضور دارند.

ویرجینیا هنلن دربارۀ این اثر اقتباسی گفت: «خیلی خوشحالم که مردم را با زنانی قدرتمند و دوست‌داشتنی آشنا می‌کنم که رویای دختران و پسران‌شان در دنیای موسیقی را بی‌وقفه حمایت کرده‌اند.»

«… با سندی کلارک که تجارت موسیقی را با کتاب آموخت و حرفۀ پسرش [گری کلارک جونیور] را راه‌اندازی کرد و مری وینریب که مجبور شد رویاهایی را که برای تحصیلات در سر داشت کنار بگذارد و برای پسرش [گدی لی] این امکان را فراهم کند که گروه راش را تاسیس کند. با جنیس واین‌هاوس که متوجه استعداد بی‌نظیر دخترش ایمی شد اما وقتی بدبیاری‌ها به زندگی او حمله کردند اوضاع از کنترل خارج شد و سرانجامی دردناک را رقم زد.» دیو گرول هم گفت که بابت این برنامه «بیش از اندازه خوشحال است» و خود را مدیون مادرش می‌داند.

هفتۀ گذشته دربارۀ گرول خبری منتشر شد مبنی بر اینکه نسخه‌ای از همکاری او و دیوید بووی که به سرانجام نرسیده بود به زودی منتشر خواهد شد.

موسیقی راک راک استار دیو گرول ویرجینیا هنلن گرول
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین