کد خبر: 21884 A

کوزت بازیگر یک فیلم ترسناک شد

کوزت بازیگر یک فیلم ترسناک شد

آماندا سایفرد، بازیگر نقش شخصیت کوزت در فیلم بینوایان، به فیلم ترسناک You Should Have Left کمپانی بلوم‌هاوس پیوست.

ایران آرت: آماندا سایفرد، بازیگر و خوانندهٔ آمریکایی، به لیست بازیگران فیلم ترسناک You Should Have Left کمپانی خوش‌نام ژانر وحشت، یعنی بلوم‌هاوس (Blumhouse) پیوست؛ وی در این پروژه همبازی کوین بیکن، بازیگر معروف سینمای هالیوود خواهد شد. کارگردانی فیلم You Should Have Left را دیوید کپ، کارگردان و فیلمنامه‌نویس معروف بر عهده دارد. نگارش فیلمنامهٔ این فیلم نیز توسط شخص دیوید کپ انجام شده و وی فیلمنامه را بر اساس رمانی دلهره‌آور با همین عنوان و نوشتهٔ دنیل کِلمن به رشتهٔ تحریر درآورده است. از فیلم‌های معروف این کارگردان آمریکایی می‌توان به Secret Window (پنجرهٔ مخفی)،‌ Ghost Town (شهر متروکه) و Mortdecai (مورتدکای) اشاره داشت. گفتنی است دیوید کپ سابقهٔ همکاری با کوین بیکن را در فیلم ترسناک و ماوراءالطبیعه Stir of Echoes (آوای روح) را دارد.

به گزارش زومجی، در فیلم You Should Have Left، کوین بیکن نقش مردی پولداری را ایفا می‌کند که همسری جوان (با نقش‌آفرینی آماندا سایفرد) و کودکی شش ساله دارد. سوءظن و شک روی ازدواج دو شخصیت اصلی داستان سایه افکنده است و از طرفی این خانواده در مکانی دورافتاده و نامشخص قرار گرفته‌اند که تمامی قوانین جهانی فیزیک گاهی در آنجا صادق نیست.

گفته می‌شود که فیلم You Should Have Left دیوید کپ، تا حدودی شبیه به شاهکار دلهره‌آور استنلی کوبریک فقید، یعنی فیلم The Shining (درخشش) است، اما مطمئناً این کارگردان در انتها امضای خود را خواهد داشت و احتمالاً فیلمی متفاوت در ژانر وحشت را شاهد خواهیم بود.  تهیه‌کنندگی فیلم You Should Have Left را جیسون بلوم و کوین بیکن بر عهده خواهند داشت. جالب است بدانید کوین بیکن این رمان را پیدا کرد و به دیوید کپ پیشنهاد داد. انتظار می‌رود مراحل تولید و ساخت این فیلم از اواخر سال جاری میلادی آغاز شود.

آماندا سایفرد از بازیگران پرکار سینمای هالیوود است و در سن ۳۲ سالگی، در حدود ۴۰ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرده است. از معروف‌ترین فیلم‌های این بازیگر می‌توان به Mamma Mia (ماما میا)، Jennifer's Body (بدن جنیفر)، Chloe (کلوئی)، A Million Ways to Die in the West (یک میلیون راه برای مردن در غرب)، Fathers and Daughters (پدران و دختران)، First Reformed (اولین اصلاح‌شده) و Gringo (گرینگو) اشاره داشت. در واقع آخرین نقش‌آفرینی آماندا سایفرد روی پردهٔ سینما، مربوط به همین فیلم Gringo می‌شود که کارگردانی آن را نش اجرتون بر عهده داشت. وی در این فیلم با دیوید اویلوو، جوئل اجرتون، شارلیز ترون، تندی نیوتون، شارلتو کوپلی، پاریس جکسون، یول وازکوئز، آلن راک، هری ترداوی، کنت چوی، ملونی دیاز، دیگو کاتانو، هکتور کاتسوفاکیس و بشیر صلاح الدین همبازی بود.

 

آماندا سایفرد
ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین