کد خبر: 21805 A

رازهای جذابیت چهره و استایل مونیکا بلوچی / عکس‌ها

رازهای جذابیت چهره و استایل مونیکا بلوچی / عکس‌ها

مونیکا بلوچی که به او ملکه زیبایی جهان می‌گویند بر این باور است که زیبایی واقعی زیبایی روح و درون آدم‌ها است.

ایران آرت: مونیکا آنا ماری بلوچی متولد ۳۰ سپتامبر ۱۹۶۴ مدل و بازیگر ایتالیایی است. مونیکا بلوچی در سال ۱۹۶۴ در یکی از روستاهای اومبریا در ایتالیا بدنیا آمد. وی بعد از اتمام تحصیلات متوسطه برای ادامه تحصیل در رشته حقوق به شهر می‌آید. برای کمک هزینه تحصیل به صورت آزاد مانکن مد می شود و بعد از مدتی تحصیلات دانشگاهی را رها می‌کند تا تمام وقت به این کار بپردازد.

bce20a506b19193ae1ea3329d0040672

به گزارش روزپلاس، مونیکا بِلوچی که به او ملکه زیبایی جهان می گویند بر این باور است که زیبایی واقعی زیبایی روح و درون آدم ها است و زیبایی بیرونی و جمال شکل و ظاهر به تدریج و با گذر زمان رخت برمی بندد و تمام می شود.

455016-cast-member-monica-bellucci-poses-during-a-photocall-for-the-film-le-m

او می گوید جذابیت زنانه به سن و سال ربطی ندارد بلکه به حالت های روح و روان باز می گردد، به خاطر همین هم هست که گاهی زنان هفتاد یا هشتاد ساله را می بینیم که زیبا به نظر می رسند. او در پاسخ به سؤالی درباره ی زیبایی اش نوشیدن مقادیر کافی آب در طول روز و پیروی از رژیم های غذایی را دلیل زیبایی خود پس از گذر از پنجاه سالگی می داند.

Monica-Bellucci-biographya-com-5

وی در فیلم مالنا ساخته جوزپه تورناتوره توانست بدون گفتن هیچ گونه دیالوگی و تنها با حرکات بدن و صورت، نقش ماندگاری را ایفا کند گه باعث شهرتش نیز شد. وی هم اکنون به عنوان یکی از برترین مدل های جهان نیز شناخته می شود، او با برند دی اند جی همکاری های زیادی داشته است.

مونیکا بلوچی با وجود این که در دهه ی پنجم زندگی خود به سر می برد اما در عین جوانی و زیبایی است و گویا خیال پیر شدن در سر ندارد.

bca7262e00547a3c61f6050cf84afb8d

مونیکا بلوچی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    مونیکا جان من که هر چی بیو گرافی ات را خوندم چیزی سر در نیاوردم اولا این فامیل بلوچی را از کجا آوردی که یک فامیل ایرانی هستش و فامیل یکی از دوستان صمیمی پدر اینجانب هم بلوچی بود.دوما زبان فارسی را از کجا آموختی تو که متولد ایتالیا هستی.واسمون توضیح بده و ما رو از غم و دربدری نجات بده

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین