کد خبر: 21767 A

ببینید: خوش‌پوش‌ترین زنان ساکن کاخ سفید

ببینید: خوش‌پوش‌ترین زنان ساکن کاخ سفید

با 10 زن خوش‌پوش‌ تاریخ کاخ سفید آشنا شوید؛ از ماری تاد لینکلن و هلن تافت تا ملانیا ترامپ.

ایران آرت: از زمانی که آبراهام لینکلن اولین رئیس جمهور آمریکا شد تا امروز که دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور را به عهده دارد سالیان زیادی می گذرد، همواره در کنار این مردان زنان قوی حضور داشته اند که به نوبه خودشان نقش مهمی را ایفا کرده اند، یکی از نقش هایشان، سلیقه بانوان اول آمریکا در لباس و فشن بوده که باعث میشده، زنان یک کشور نیز به نوع لباس و سلیقه ایشان بیشتر توجه کنند و آن ها را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش مدمال، بسیاری از زنانی که با عنوان بانوی اولی آمریکا وارد کاخ سفید شده اند، سلیقه بسیار منحصر به فرد و شیکی در لباس پوشیدن داشته اند. این زنان همیشه از یک روند خاص پیروی کرده اند، لباس هایی که بسیار کلاسیک و متعلق به تمامی دوران هاست و شیک طراحی شده است را انتخاب می کنند، چیزی در خور مقام بانوی اول امریکا و کاخ سفید. در لیست زیر خوش لباس ترین ساکنان کاخ سفید در زمینه مد و لباس  را معرفی کنیم. برای آشنایی با ۱۰ بانوی برتر با ما همراه باشید.

۱ – ماری تاد لینکلن ( MARY TODD LINCOLN )

1

اولین بانوی اول امریکا و خوش لباس ترین ساکنان کاخ سفید مری تاد لینکلن ( MARY TODD LINCOLN ) ، همسر رئیس جمهور آبراهام لینکلن ( Abraham Lincoln ) بود. او با استایل زیبای خود در لباس های آراسته اش به خوبی برای زنان دوران خود الگوی مد بود. او دکلته های زیبای پرنسسی را انتخاب می کرد که در قسمت شانه لخت بود ( شبیه لباسی که در عکس است ) و به زیبایی روی خط کمرش پرچین می شد و با دامن های دنباله دار خود در همه جا با شکوه هرچه تمام تر راه میرفت. زنان زیادی نیستند که لباس های گلداری این سبکی به آن بیاید اما مری تاد لینکلن ( MARY TODD LINCOLN ) از آن دسته زنانی بود که این لباس ها برای او به راستی، زیبا بود و ابهت و شکوه بانوی اول امریکا را دو برابر می کرد. جزییات گلدوزی شده این لباس هم قابل تحسین است.

۲ – هلن تافت ( HELEN TAFT )

2

بانوی اول، هلن تافت( HELEN TAFT ) وقتی برای اولین بار در سال ۱۹۰۹ در این سمت قرار گرفت، با لباسی غیرمنتظره همه را غافلگیر کرد. او برای ورودش لباسی انتخاب کرده بود که بر خلاف آن زمان با یقه مربعی توری شکلی تزیین شده بود و یک دامن با دنباله ای جدا این لباس را کامل می کرد و باعث شد در مراسم تنفیذ حکم ریاست جمهوری همه بانوی اول را تحسین کنند. اما چیزی که این استایل را فراموش نشدنی کرد، اکسسوری های او بود، استفاده کردن از یک گردنبند چوکر گیپور و دستکشهای زیبای توری همه و همه زیبایی این لباس را دو برابر کرده بودو جزءخوش لباس ترین ساکنان کاخ سفید به شمار رفت.

۳ – الینور رزولت ( ELEANOR ROOSEVELT )

3

در این عکس که از پرتره الینور رزولت ( ELEANOR ROOSEVELT ) در کتابخانه رئیس جمهور از همسرش گرفته شده است، شکوه و سلیقه زیبای این بانوی اول را در لباس پوشیدن، با شکوه هرچه تمام تر نشان می دهد. این عکس در سال ۱۹۱۵ گرفته شده است و نشان می دهد که رئیس جمهور رزولت و همسرش ترسی از ریسک و امتحان کردن چیزهای جدید نداشته اند. این لباس به زیبایی با گل های دست دوز و موتیف های زیبایی تزیین شده تا جزئیات زنانه بیشتری به لباس بدهد.

۴ – ژاکلین کندی ( JACQUELINE KENNEDY )

4

وقتی صحبت از بانوان اول و خوش لباس ترین ساکنان کاخ سفید می شود نمی توان صحبت را بدون بردن نام ” ژاکلین کندی ( JACQUELINE KENNEDY ) ” به پایان رساند. سبک بی عیب و نقص او در انتخاب لباس هایش و استایلی که مختص به تمامی دوران هاست باعث شده تا همچنان  زنان از سبک و استایل او در لباس پوشیدن و طراحی ها استفاده کنند.

در این عکس که در سال ۱۹۶۱ گرفته شده، ژاکلین در لباسی زیبا و ساده با گردنبندی ظاهر شده است که در عین سادگی بسیار باشکوه است. این لباس به قدری هماهنگ و دقیق انتخاب شده که به حق، شایسته یک بانوی اول خوش لباس است. قد لباس هم به گونه ای انتخاب شده تا کفش های زیبای او نیز دیده شوند. در یک کلام این استایل از سر تا پا کاملا هماهنگ و بدون عیب و نقص است.

۵ – رزالین کارتر ( ROSALYNN CARTER)

5

این عکس از بانوی اول، رزالین کارتر ( ROSALYNN CARTER ) در حالی گرفته شده که او مشغول بازدید از بازار روزانه و بعضی از اجناس بوده، در این عکس با وجود این که رزالین در یک استایل روزانه و نه چندان رسمی است اما در این پیراهن سبز آبی روشن به زیبایی و متانت و وقار هر چه بیشتر به نظر می رسد. در این لباس او از کمربندی در خط طبیعی کمرش استفاده کرده که اندام او را بسیار ظریف و زیبا نشان داده است، علاوه بر این استفاده کردن از جیب روی سینه کت و سنجاق سینه اش نیز انتخاب هوشمندانه و خوبی بوده است.

۶ – نانسی ریگان ( Nancy Reagan )

6

شاید بتوان گفت بهترین توصیف برای بانوی اول  آمریکا نانسی ریگان ( Nancy Reagan ) در این عکس، آهنگ ” زن قرمز پوش ” یا همان ” Lady in Red ” از کریس دی برگ ( Chris de Burgh ) باشد. او به زیبایی از لباس قرمز آتشی رنگی استفاده کرده و ظرافت با دکمه های طلایی و کمربندی  تزیین شده است. در این عکس با لبخند جادویی نانسی ریگان ( Nancy Reagan ) همه چیز کاملا هماهنگ و زیبا است.

۷ – هیلاری کلینتون (Hillary Clinton  ۱۹۹۱ )

7

قبل از این که هیلاری کلینتون ( Hillary Clinton )خودش شخصا وارد کمپین مبارزاتی و نامزدی ریاست جمهوری شود، او در مقام بانوی اول آمریکا وارد کاخ سفید شده بود. بانوی اولی که در زمان خود سمبلی از یک بانوی خوش پوش و باوقار بود و بسیاری از استایل ها و لباس های او در یاد همه مانده است. هیچکس نمی تواند مانند هیلاری کلینتون در یک کت رسمی زنانه با قدرت و صلابت ظاهر شود و در عین حال هم همانقدر ظرافت زنانه داشته باشد.

یکی از به یاد ماندنی ترین استایل ها و لباس های او در زمان جشن پیروزی همسرش بیل کلینتون ( Bill Clinton ) در مبازره انتخاباتی سال ۱۹۹۱ بود، او در این جشن با لباس زیبایی که پراز کریستال های ریز و کوچک بود بسیار زیبا می درخشید و از خوش لباس ترین ساکنان کاخ سفید به چشم می آمد. این لباس دارای دنباله ای توری و پر از نگین بود که به خوبی با این لباس در یادها خود را ماندگار کرد.

۸ – لارا بوش (LAURA BUSH  ۲۰۰۱)

8

در طول مراسم جشن پیروزی ریاست جمهوری جورج بوش در سال ۲۰۰۱، همسر او لارا بوش ( LAURA BUSH ) به عنوان بانوی اول آمریکا در لباسی قرمز رنگ ظاهر شد که او را مرکز توجه و سوژه عکاسان قرار داد، لباس قرمز زیبا رنگی که با تور ها و گیپورهایی که در آن استفاده شده بود جزئیات زنانه زیبایی به آن می بخشید. این لباس به زیبایی برازنده یک بانوی اول بود.

۹ – میشل اوباما  ( Michelle Obama 2013 )

9

میشل اوباما بانوی اول دوست داشتنی و محبوب دل آمریکا بود که خود به عنوان سمبل و آیکونی در صنعت دنیای مد و فشن از او یاد می شود. وقتی که در سال ۲۰۱۴ در مراسم تحلیف حکم ریاست جمهوری و جشن پیروزی همسرش باراک اوباما ( Barack Obama ) ،او با لباسی از طراح مشهور جیمی وو ظاهر شد، به قدری در این لباس شب  شیک و زیبا بود و می درخشید که بی اختیار همه را به تحسین وا داشت و همین لباس زیبا و پوشیده شدن آن توسط بانوی اول آمریکا باعث شد که جیمی وو، طراح این لباس، در صدر طراحان و صنعت مد و فشن قرار گیرد.

۱۰ – ملانیا ترامپ ( Melania Trump  ۲۰۱۷ )

ملانیا ترامپ

بانوی اول آمریکا و ساکن فعلی کاخ سفید ملانیا ترامپ ( Melania Trump ) همین الآنم ثابت کرده که سلیقه و منحصر به فردی در استایل و لباس پوشیدن دارد  و یکی از خوش لباس ترین ساکنان کاخ سفید به حساب می آید اما لباسی که شاید بیش از سایر لباس هایش او را زیباتر کرده است لباس شب سفیدی بود که ملانیا در جشن پیروزی همسرش دونالد ترامپ ( Donald Trump ) در سال ۲۰۱۷ پوشیده بود. لباسی با سر شانه های لخت و بسیار شیک و زیبا که به نرمی حرکات بدن و استایل او را نشان می داد و او را برای رقص با همسرش در مقام رئیس جمهور آمریکا بسیار برازنده و زیبا کرده بود.

هیلاری کلینتون ملانیا ترامپ میشل اوباما ژاکلین کندی
نظرات خوانندگان
  • ناشناس
    پاسخ

    چه مزخرفاتی انگار میخوان زوری اینا را خوشتیپ نشون بدن فک کنم تاحالا تو عمرتون خوشتیپ ندیدید

ارسال نظر

آخرین اخبار

پربیننده ترین